Det Grønlandske Sundhedsvæsen

Introduktionsstilling i Gynækologi/Obstetrik ved kirurgisk afdeling

Dronning Ingrids Hospital i Nuuk tilbyder en introduktionsstilling i gynækologi-obstetrik ved kirurgisk afdeling pr.1. oktober 2023. Introduktionsstillingen består af 12 måneders ansættelse på gynækologisk afdeling DIH i Nuuk.

Kirurgisk afdeling på Dronnings Ingrids Hospital har tre specialer: Ortopædkirurgi, parenkym kirurgi og gynækologi/obstetrik med hver tre normerede overlægestillinger. Én overlægestilling i hvert speciale er klassificeret som specialansvarlig overlæge.

Afdelingen har 54 sengepladser.

I det daglige arbejde, vil man være tilknyttet den gynækologisk obstetriske afdeling. Vagterne er fælles for de 3 specialer, hvor der modtages et bredt udsnit af patienter indenfor alle fagområder.

Der er 8 reservelæger fælles for de kirurgiske speciale. Alle yngre læger indgår i forvagt (med vagt fra anvist bolig) og overlægerne i bagvagt for hvert sit speciale.

Det Grønlandske Sundhedsvæsen – Bredde, udfordring og faglig stolthed

Det Grønlandske Sundhedsvæsen hører under Departementet for Sundhed, og er organiseret i 5 regioner, 8 kliniske områder, Landstandplejen, Det Grønlandske Patienthjem og sundhedsvæsenets Driftsområde.

Søger du faglige udfordringer, er du nysgerrig og kan du lide at arbejde bredt, så er et job i Det Grønlandske Sundhedsvæsen noget for dig.
Du kan læse mere om Det Grønlandske Sundhedsvæsen på www.gjob.gl

I Grønland er der rig mulighed for at leve et aktivt fritidsliv. Om sommeren er vandring, hvalsafari, jagt, fiskeri og sejlture oplagte aktiviteter. Vinteren byder på nordlys og masser af skiløb og hvis du bor nord for polarcirklen, kan du køre på hundeslæde. I de større byer findes der masser af kulturliv med sportsklubber, kunstudstillinger, koncerter, cafeer og restauranter. Du kan læse mere om den region jobbet er placeret i på www.peqqik.gl

Statsborgerskab

Såfremt du ikke er nordisk statsborger, gøres der opmærksom på, at ansættelsen er betinget af gyldig opholds- og arbejdstilladelse. Opholds- og arbejdstilladelse kan først ansøges ved aftalt ansættelse.

Løn og ansættelse

Løn- og ansættelsesvilkår, herunder ret til til- og fratrædelsesrejse og bohaveflytning, i henhold til den på tiltrædelsestidspunktet gældende aftale/overenskomst mellem Grønlands Selvstyre og pågældende forhandlingsberettigede organisation.

Bolig

Der anvises bolig efter de i Det Grønlandske Sundhedsvæsen til enhver tid gældende regler.

Ansøgning

Ansøgning bilagt kopi af relevante bilag skal sendes i PDF-format via www.gjob.gl

Startdato: 1. oktober 2023

Ansøgningsfrist: 30. juni 2023

Ansættelsessamtaler afholdes løbende

Kontakt

Information om stillingen kan indhentes ved overlæge Aviaja Siegstad tlf. +299 557754, avi@peqqik.gl

Generelle oplysninger om løn og ansættelsesforhold kan desuden fås ved henvendelse på e-mail: personale@peqqik.gl

Se Det Grønlandske Sundhedsvæsens organisationsdiagram

Organisationsdiagram Det Grønlandske Sundhedsvæsen

Det Grønlandske Sundhedsvæsen er en røgfri arbejdsplads.

Vi modtager udelukkende ansøgninger i PDF-format, elektronisk, via Gjob.dk.

Ansøgninger sendt pr. mail vil straks blive slettet for din sikkerhed.

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Grønlands Sundhedsvæsen
  • Kontaktperson
    Personale Afdelingen
  • Stillingstype
    Introduktionsstilling
  • Speciale
    Gynækologi og obstetrik
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-10-2023
  • Regionens jobnr.
    23-351
  • Quick-nr.
    449226
  • Indrykningsdato
    16-05-2023
  • Ansøgningsfrist
    30-06-2023 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Grønlands Sundhedsvæsen
  • Kontaktperson
    Personale Afdelingen
  • Stillingstype
    Introduktionsstilling
  • Speciale
    Gynækologi og obstetrik
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-10-2023
  • Regionens jobnr.
    23-351
  • Quick-nr.
    449226
  • Indrykningsdato
    16-05-2023
  • Ansøgningsfrist
    30-06-2023 (udløbet)
På baggrund af dette job