Region Syddanmark
J.B. Winsløws Vej 4, Indgang 60, 1. sal, 5000 Odense C
H. C. Andersen Børne- og Ungehospital søger lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator eller sundhedsservicesekretær til vores Reception.
Brænder DU for at yde god service, så har du nu mulighed for at blive en del af et dygtigt sekretærteam – vi har en 37 timers stilling ledig, som ønskes besat fra 1. juni 2025.
Hvem er vi?
H.C. Andersens Børne- og Ungehospital er et hospital med 5 sengeafsnit, 3 daghospitaler og 1 stort ambulatorium, som indeholder en bred vifte af forskellige fagområder for børn og unge i alderen 0-18 år. Ambulatoriet modtager dagligt ca. 150 børn og deres pårørende, herunder børn og pårørende, som skal have taget blodprøver.
Vi tilbyder dig at arbejde i en velfungerende afdeling, hvor vores vision er, at alle børn og familier trods sygdom trives, udvikler sig og føler sig inddraget i deres behandling. Det er vigtigt for os at have et godt samarbejde med hele familien.
Du vil have primær ansættelse i Receptionen, hvor du og en kollega tager imod vore patienter - og hjælpe dem videre i deres forløb, også telefonisk. Du vil være blæksprutten, der har overblikket og som hjælper kollegaer på tværs af fag samt eksterne samarbejdspartnere.
Du vil indgå i et team sammen med sekretærkollegaer på dagklinikker, hvor der vil være behov for at samarbejde på tværs i hverdagen og i ferieperioder.
Generelt kendetegnes sekretærerne i vores afdeling ved at være engagererede, selvledende og de tager et stort ansvar i den daglige drift for at koordinerer patientforløb. Kan du lide at have mange bolde i luften på én gang og samtidig evner at være en god kollega med hang til smil, så er det lige dig vi søger.
Vi kan tilbyde
- Et åbent og positivt arbejdsmiljø
- Et selvstændigt job med mange nuancer
- Direkte patientkontakt og stor berøringsflade ifht. kollegaer
- Gode sekretærkollegaer, som vægter kvaliteten af deres arbejde højt
- God oplæring
- Flexordning
- Fokus på uddannelse og udvikling
- Sociale arrangementer, som DHL stafet, julefrokost m.v.
Vi søger kollega, der
- Er uddannet lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator eller sundhedsservicesekretær
- Har en positiv, imødekommende adfærd og gerne humor
- Kan bevare overblikket og prioritere opgaverne, når der er travlt
- Har gode tværfaglig samarbejdsevner
- Er mødestabil, ansvarsbevidst, fleksibel og robust
- Bidrager til et godt psykisk arbejdsmiljø
Løn og ansættelsesforhold
Efter gældende overenskomst
Yderligere oplysninger
Kan fås hos sekretariatsleder Celia Riis Skarsø på 3035 8140 eller mail: Celia.Skarsoe@rsyd.dk
Ansøgningsfrist: Tirsdag d. 22. april 2025 kl. 12.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag d. 25. april 2025 kl. 8.30-12.
Fakta
- Arbejdssted
OUH Odense Universitetshospital, Odense -
Kontaktperson
Celia Riis Skarsø - Adresse
J.B. Winsløws Vej 4, Indgang 60, 1. sal, 5000 Odense C - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-06-2025 - Regionens jobnr.
232182 - Quick-nr.
475259 - Indrykningsdato
04-04-2025 -
Ansøgningsfrist
22-04-2025 (udløbet)
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
OUH Odense Universitetshospital, Odense - Adresse
J.B. Winsløws Vej 4, Indgang 60, 1. sal, 5000 Odense C -
Kontaktperson
Celia Riis Skarsø - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-06-2025 - Regionens jobnr.
232182 - Quick-nr.
475259 - Indrykningsdato
04-04-2025 -
Ansøgningsfrist
22-04-2025 (udløbet)
Andre job fra Region Syddanmark der minder om dette
-
Lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator til Onkologisk Afdeling R – Hud-hoved-hals teamet
OUH Odense Universitetshospital, Odense | J.B.Winsløws Vej 4, Indgang 85, stuen, 5000 Odense C
LægesekretærOpslået
20-06-2025Ansøgningsfrist
18-08-2025 -
Lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator søges til Børne- og Ungdomspsykiatrien, Syddanmark
Psykiatrien i Region Syddanmark, Aabenraa | Kresten Phillipsens Vej 15, 6200 Aabenraa
LægesekretærOpslået
20-06-2025Ansøgningsfrist
13-07-2025