Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev

Er du klar til at gøre en forskel?

Vi søger en dedikeret sekretær til klinik 2, som brænder for at bidrage og løfte i flok. Du vil blive en del af et tæt tværfagligt team med 5 andre sekretærer, hvor alle spiller en aktiv rolle i at skabe de bedste og mest sammenhængende patientforløb som muligt hos os.

Hvad kan vi tilbyde?

Lyse lokaler på 4. etage med udsigt og vinduer, der kan åbnes – vi kan ikke klage! 

Varierende arbejdsopgaver med både vekslende og rutineopgaver, hvor du nogenlunde selv kan tilrettelægge din dag. Vi holder Time-out, hvor alle bidrager med faglighed og lidt hyggelig snak. 

Om klinikken:

Vi varetager behandling og pleje af patienter med kræft i tarm, lever og endetarmsåbning.

Vores patienter kan være i langvarige forløb med mange undersøgelser og behandling, så vi har en del booking.

Afdeling for Kræftbehandling på Herlev hospital er en af Danmarks største og førende kræftafdelinger med ca. 560 ansatte med International ekspertise. Vi tilbyder strålebehandling, kemoterapi og behandling med nye specielle stoffer, der virker mod kræft. Afdelingen består af et sengeafsnit, 6 klinikker, en stråleterapi, Nationalt Center for Cancer Immunterapi (CCIT-DK) og Center for Kræftforskning i klinik 5, Klinisk Kræftforskningsenhed (KFE), Videnscenter for medicinsk behandling af Kræft i Bugspytkirtlen (VKB), Enhed for sygeplejeforskning, Videncenter for onkologisk rehabilitering, Laboratoriet og en dyrestald. Vi koncentrerer os om bestemte kræftsygdomme for at sikrer høj specialviden.

Af samme årsag søger vi altid sekretærer til en specifik klinik, så vi bliver rigtige dygtige til lige netop dette diagnoseområde.

Dine arbejdsopgaver:

  • Arbejde i og udenfor Sundhedsplatformen fra lægestuer, afrunding af stuer, koderegistrering, håndtering af forløbselementer, patientforløbsperioder, henvisninger, diagnoseliste, skrive MDT konference, rettelse af behandlingsplaner med videre
  • Booking af tider til undersøgelser, lægesamtaler og behandling i henhold til behandlingsplaner
  • Visitationsarbejde
  • Håndtering af vores InBasket og fælles klinikmail
  • Diverse arbejds- og opgavelister
  • Afløsning i vores reception
  • Besvare patientopkald i vores IT-system Callcenter

Vi kan tilbyde:

  • Et spændende speciale med varierende administrative arbejdsopgaver
  • Et godt tværfagligt samarbejde mellem sekretærer, læger og sygeplejerske
  • Introduktion og sidemandsoplæring af kolleger
  • Løbende sparring med søde erfarne kolleger
  • Rotation mellem funktioner
  • Mulighed for hjemarbejdsdage efter endt oplæring
  • Mulighed for kompetenceudvikling og egen karrierevej
  • Sundhedsadministrativ faglig ledelse (ledende lægesekretær)
  • En arbejdstid i tidsrummet kl. 07.30-15.00.

Dig som person:

  • Tidligere arbejdet i lignende job, lægesekretær eller SAK uddannet
  • Bruger af Sundhedsplatformen, eller IT kyndig og åben for IT-systemer
  • Fleksibel i forhold til nye arbejdsopgaver og motiveret for at lære nyt
  • Serviceminded af natur og god til at strukturere
  • Stort ønske om at gøre arbejdsopgaver til sine egne og tager medansvar for egen faglig udvikling
  • er mødestabil.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er på 32-37 timer ugentlig på hverdage, gerne med ansættelse snarest muligt eller pr.    1. august 2025. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Der er fortrinsvis lukket i weekender og søn-/helligdage, men der er varslet 1-2 arbejdsdage i weekend/helligdage om året (dette er efter behovet i afdelingen og meget sjældent).

Er du interesseret i at høre nærmere om os eller stillingen, så er du mere end velkommen til at komme forbi eller kontakte Sundhedsadministrativ leder Jannie Bidstrup på telefon tlf. 3868 1281.

Ansøgningsfristen er torsdag den 22. maj 2025 kl. 15.00, men ansættelsessamtaler afholdes løbende. Søg stillingen via linket.

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Herlev Hospital
  • Kontaktperson
    Jannie Bidstrup
    Jannie.Bidstrup@regionh.dk
  • Adresse
    Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    Snarest muligt
  • Regionens jobnr.
    262498
  • Quick-nr.
    476856
  • Indrykningsdato
    13-05-2025
  • Ansøgningsfrist
    22-05-2025
  • Fakta

  • Arbejdssted
    Herlev Hospital
  • Adresse
    Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev
  • Kontaktperson
    Jannie Bidstrup
    Jannie.Bidstrup@regionh.dk
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    Snarest muligt
  • Regionens jobnr.
    262498
  • Quick-nr.
    476856
  • Indrykningsdato
    13-05-2025
  • Ansøgningsfrist
    22-05-2025
På baggrund af dette job

Andre job fra Region Hovedstaden der minder om dette

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

Brænder du for at være med til at gøre en forskel for børn og unge, der har brug for hjælp i psykiatrien? Er du uddannet lægesekretær eller har tilsvarende uddannelse, så har vi jobbet til dig

Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center, Region Hovedstaden  |  Sygehusvej 16, 3700 Rønne
Lægesekretær

Opslået
13-05-2025

Ansøgningsfrist
10-06-2025

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

Bliv vores nye lægesekretær i en mindre unik sarkomklinik

Herlev Hospital  |  Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev
Lægesekretær

Opslået
08-05-2025

Ansøgningsfrist
22-05-2025

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

Administrativ medarbejder søges til Afdeling for Genetik, Rigshospitalet Blegdamsvej

Rigshospitalet, Blegdamsvej  |  Blegdamsvej 9, 2100 København Ø
Lægesekretær

Opslået
05-05-2025

Ansøgningsfrist
23-05-2025

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

I Afdelingen for Urinvejssygdomme på Gentofte Hospital søger vi en ny kollega.

Gentofte Hospital  |  Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev
Lægesekretær

Opslået
13-05-2025

Ansøgningsfrist
13-06-2025

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

En sekretær til at gøre os endnu stærkere

Hvidovre Hospital  |  Kettegård Alle 30, 2650 Hvidovre
Lægesekretær

Opslået
28-04-2025

Ansøgningsfrist
18-05-2025