Region Hovedstaden
Dyrehavevej 29, 3400 Hillerød
Sekretær til Gynækologisk Ambulatorium, NOH
Er du på udkig efter en spændende stilling med variation i arbejdsopgaverne? Savner du en hverdag med gode kolleger og et tæt tværfagligt samarbejde?
Så har vi stillingen til dig.
I Gynækologisk Ambulatorium tilbyder vi en sekretærstilling, 37 t/uge pr. 1. august 2025, hvor du vil blive en vigtig del af et engageret og professionelt team. Vi sætter stor pris på et positivt arbejdsmiljø og lægger særlig vægt på samarbejdet mellem faggrupper.
Vi har brug for dig om eftermiddagen, så du skal regne med arbejdstid til kl. 15.30.
Kort om afdelingen:
Gynækologisk Obstetrisk Afdeling er opdelt i to specialer: Gynækologi og Obstetrik. Vi er ca. 15 sekretærer fordelt på hele afdelingen.
Du bliver en del af det gynækologiske speciale, som består af et sengeafsnit og to ambulatorier.
I Gynækologisk Ambulatorium følges fertilitetspatienter, patienter med gynækologiske problemer som f.eks. cyster, knuder i underlivet og blødningsforstyrrelser. Desuden er Klinik for Seksuelle Overgreb placeret i Gynækologisk Ambulatorium.
Det andet ambulatorium består af Akut Gynækologisk Ambulatorium og Urogynækologisk Ambulatorium. Her møder du både akutte patienter som bl.a. har problemer tidligt i graviditeten, patienter der aborterer og patienter med urininkontinens, nedsynknings-og bækkenbundsproblemer.
Kort om stillingen:
Du bliver en del af vores sekretærteam på 8 engagerede og hjælpsomme sekretærer. Vi har et tæt og godt samarbejde med afdelingens læger og sygeplejersker. Sekretærerne veksler mellem de forskellige arbejdsopgaver, hvilket sikrer variation i opgaverne.
Du vil primært være tilknyttet Gynækologisk Ambulatorium G0211, hvor du vil veksle mellem de forskellige arbejdsopgaver. Derudover vil du blive introduceret til Gynækologisk Akut Ambulatorium, hvor du ca. hver 2. uge vil skulle dække en af deres arbejdsopgaver. Ambulatoriet har åbent fra kl. 8.00-15.30.
Vi er ambitiøse omkring vores arbejdsopgaver som bl.a. er:
- Modtagelse af patienter
- Booking af nye tider
- Telefonbetjening
- Opgave- og arbejdslister i SP
- Kvalitetssikring i forhold til korrekt registrering
- Mulighed for specialistopgaver
Vi tilbyder:
- Grundig introduktion, hvor du har en mentor ved din side
- Et godt tværfagligt arbejdsmiljø, hvor vi er gode til at hjælpe hinanden
- Spændende arbejdsopgaver inden for specialet
- Mulighed for efteruddannelse
Vi forventer, at du:
- Er uddannet lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator
- Har et godt kendskab til sundhedsplatformen
- Er anerkendende i din tilgang til dine kollegaer og til patienter
- At du har lyst til at være med på holdet og bidrage til et godt arbejdsmiljø
Praktiske oplysninger:
Ønsker du at høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte sundhedsadministrativ sekretær Sofie Biilmann Hansen på telefon 4829 3701 eller oversygeplejerske Christina Dyhl telefon 4829 6500.
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
Din ansøgning skal være os i hænde senest fredag d. 13. juni 2025.
Ansættelsessamtaler afholdes løbende.
Dine løn- og ansættelsesvilkår Autoriseret sundhedspersonale med patientkontakt, der er uddannet i et andet EU/EØS-land end Danmark, skal ved ansættelse i Region Hovedstaden, opfylde kravet til sprogkompetencer* i dansk. *Autoriseret sundhedspersonale med patientkontakt, der er uddannet i et andet EU/EØS-land end Danmark, skal ved ansættelse i Region Hovedstaden have bestået en danskprøve (Danskuddannelse 3, som svarer til 9. klasses afgangseksamen) eller som minimum kunne bestå prøven senest 1 år efter ansættelsen, eller have opnået tilsvarende sprogkompetencer i dansk på anden vis. Danskprøven skal bestås med minimum følgende karakterer: • mundtlig kommunikation med karakteren 10 • læseforståelse med karakteren 7 • skriftlig fremstilling med karakteren 7
Fakta
- Arbejdssted
Nordsjællands Hospital -
Kontaktperson
Sofie Biilmann
sofie.christine.biilmann.hansen@regionh.dkk - Adresse
Dyrehavevej 29, 3400 Hillerød - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-08-2025 - Regionens jobnr.
262647 - Quick-nr.
477237 - Indrykningsdato
22-05-2025 -
Ansøgningsfrist
13-06-2025
-
Dit næste skridt...
- Søg jobbet
- Føj til favoritter
- Del jobbet
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Nordsjællands Hospital - Adresse
Dyrehavevej 29, 3400 Hillerød -
Kontaktperson
Sofie Biilmann
sofie.christine.biilmann.hansen@regionh.dkk - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-08-2025 - Regionens jobnr.
262647 - Quick-nr.
477237 - Indrykningsdato
22-05-2025 -
Ansøgningsfrist
13-06-2025
Andre job fra Region Hovedstaden der minder om dette
-
Brænder du for at være med til at gøre en forskel for børn og unge, der har brug for hjælp i psykiatrien? Er du uddannet lægesekretær eller har tilsvarende uddannelse, så har vi jobbet til dig
Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center, Region Hovedstaden | Sygehusvej 16, 3700 Rønne
LægesekretærOpslået
13-05-2025Ansøgningsfrist
10-06-2025 -
Søger du nye udfordringer? - Lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator med mod på kirurgisk speciale søges
Herlev Hospital | Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev
LægesekretærOpslået
16-05-2025Ansøgningsfrist
16-06-2025 -
Lægesekretær/Sundhedsadministrativ koordinator søges til Ambulatoriet for Hjerne- og Rygmarvsskader på Rigshospitalet Glostrup
Rigshospitalet, Glostrup | Valdemar Hansens Vej 23, 2600 Glostrup
LægesekretærOpslået
22-05-2025Ansøgningsfrist
17-06-2025 -
Lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator til nyoprettet stilling i vores Ældreambulatorium i Hillerød samt specialfunktion i forhold til administrativ hjælp til TMS- og ECT-behandling
Psykiatrisk Center Nordsjælland | Dyrehavevej 48, 3400 Hilleræd
LægesekretærOpslået
15-05-2025Ansøgningsfrist
28-05-2025 -
På jagt efter et meningsfuldt job med alsidige opgaver og stærkt fællesskab? Så kig her!
Bispebjerg og Frederiksberg Hospital | Bispebjerg Bakke 23, 2400 København
LægesekretærOpslået
21-05-2025Ansøgningsfrist
15-06-2025