Region Hovedstaden
Bispebjerg Bakke 30, 2400 København NV
Vi søger en sekretærkollega til vores døgnafsnit for spiseforstyrrelser i Børne- og Ungdomspsykiatrien på Bispebjerg
Vores gode kollega gennem mange år har valgt at fratræde arbejdsmarkedet, og derfor søger vi nu en ny sekretærkollega på vores døgnafsnit for spiseforstyrrelser. Vedr. timesammensætning for stillingen – kontakt sundhedsadministrativ leder (kontaktinfo længere nede i stillingsopslaget).
Hvem er vi
Døgnafsnittet hjælper børn og unge op til 18 år, som skal undersøges og behandles i et intensivt forløb for en svær spiseforstyrrelse og evt. en anden psykiatrisk diagnose. Afsnittet har i alt plads til 9 døgnindlagte patienter. Afsnittet rummer en skærmet enhed, hvor der kan være op til 3 af de indlagte patienter. Du kan læse mere om afsnit B102 her.
Vi har et dagafsnit tilknyttet spiseforstyrrelsesområdet. Et behandlingsforløb her kan f.eks. vurderes nødvendigt, hvis det viser sig
- At der i en overgang efter afsluttet døgnbehandling forsat ses behov for mere intensiv behandling, end et ambulant forløb kan tilbyde. Et typisk behandlingsforløb varer 12-14 uger
- At det ambulante forløb ikke er tilstrækkeligt
Der er en sekretær tilknyttet dagafsnittet. Du kan læse mere om dagafsnit B13B her.
Sådan kan din hverdag og arbejdsopgaver se ud
Sekretariatsfunktionen har et tæt tværfagligt samarbejde med behandlerne/miljøpersonalet i afsnittet. I fællesskab arbejder vi hele tiden på at understøtte og optimere de gode patientforløb.
Vi har i alt 3 døgnafsnit på Bispebjerg-matriklen – hvert afsnit har én tilknyttet sekretær. Vi hjælper hinanden ved behov i dagligdagen og ferieperioder – herunder også på tværs af vores sekretærfunktioner tilknyttet vores døgn- og dagafsnit for spiseforstyrrelser på Bispebjerg. Samlet er vi 30 sekretærer på Bispebjerg.
Dine arbejdsopgaver bliver bl.a. at:
- Arbejde i Sundhedsplatformen – primært med workflows relateret til indlagte patienter
- Håndtere erklæringer og understøttende administrativ funktion ifm. tvang, underretninger, kvalitetssikring og lignende
- Have understøttende funktion i koordinering med interne som eksterne samarbejdspartnere
- Scanning, varebestilling m.m.
Organisering i Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center
Du bliver ansat i Klinisk Sekretariat, der består af en stor og engageret sekretærgruppe på tværs af hele Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center. Vi arbejder i fællesskab på at styrke og understøtte udvikling af sekretærernes arbejdsopgaver og sikre vores patienter og deres familier modtager en ensartet høj kvalitet.
I Klinisk Sekretariat er vi omkring 100 sekretærer fordelt på 5 matrikler (Glostrup Hospital, Det Ambulante Hus i Glostrup, Bispebjerg Hospital, Hillerød Hospital og Bornholms Hospital).
Lidt om dig
- Du er uddannet lægesekretær, sundhedsadministrativ koordinator (SAK) eller har kompetencer svarende hertil
- Du har gode IT-kompetencer og er rutineret i brugen af Sundhedsplatformen
- Da arbejdet i psykiatrien kan være uforudsigeligt, er det vigtigt for os, at du udviser fleksibilitet og er i stand til at tilpasse dig ændrede omstændigheder
Derudover kan du tjekke følgende af:
- Du kan arbejde effektivt som del af et team, der inkluderer sekretærkolleger, miljøpersonale og behandlere i afsnittet. Vores fælles mål er understøttelse og udvikling af de gode patientforløb
- Du har et servicegen, der dagligt bliver brugt i dit arbejde og i dialogen med interne som eksterne samarbejdspartnere
- Du er fagligt engageret og deltager aktivt i udvikling af fagligheden i vores arbejde
- Du tager ansvar for dine opgaver
Løn- og ansættelsesvilkår
Vi ønsker, at du bliver vores nye kollega enten fra den 1. august eller 1. september 2025.
Din arbejdstid vil primært ligge indenfor tidsrummet kl. 08.00 til 15.00, og vi arbejder ikke i weekenderne.
Du ansættes i henhold til overenskomst for lægesekretærer m.fl. Du er under ansættelsen omfattet af den til enhver tid gældende arbejdstidsaftale indgået mellem Regionernes Lønnings- og Takstnævn og HK Kommunal.
Vi vil se rigtig meget frem til at høre fra dig
Send os en motiveret ansøgning, CV og uddannelsesbevis via linket senest den 13. juni 2025.
Din ansøgning må gerne indeholde lidt om, hvem du er, og hvad vi kan forvente af dig ved en ansættelse hos os.
Der afholdes ansættelsessamtaler tirsdag den 17. juni.
Vil du vide mere?
Har du spørgsmål, eller ønsker du at vide mere om stillingen og dens timesammensætning eller afsnittet, er du mere end velkommen til at kontakte:
- Sundhedsadministrativ leder Jeanette Dahl Hansen på telefon 21 12 00 41 eller mail jeanette.dahl.hansen@regionh.dk
Læs og hør mere om Region Hovedstadens Psykiatri som arbejdsplads på "Job i Psykiatrien".
Om Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center
Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center (BUC) er en del af Region Hovedstadens Psykiatri. Centeret foretager udredning og behandling af børn og unge med alle former for alvorlige psykiske lidelser, der kræver en tværfaglig indsats i hospitalsregi. Centeret har to kliniske afdelinger Afdeling Ambulant og Afdeling Døgn fordelt på flere matrikler i Regionen, samt en stor forskningsenhed.
Herudover har centeret en række støttefunktioner, herunder en administration og en kvalitets- og forbedringsenhed. Samlet er vi næsten 900 medarbejdere, der indgår i et tæt tværfagligt samarbejde om de næsten 15.000 børn og unge i alderen 0-17 år, der årligt ses i centeret (2023-tal). Nærmere information om Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center kan findes på BUCs hjemmeside.
Fakta
- Arbejdssted
Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center, Region Hovedstaden -
Kontaktperson
Jeanette Dahl Hansen
jeanette.dahl.hansen@regionh.dk - Adresse
Bispebjerg Bakke 30, 2400 København NV - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-08-2025 - Regionens jobnr.
262294 - Quick-nr.
477523 - Indrykningsdato
30-05-2025 -
Ansøgningsfrist
13-06-2025
-
Dit næste skridt...
- Søg jobbet
- Føj til favoritter
- Del jobbet
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center, Region Hovedstaden - Adresse
Bispebjerg Bakke 30, 2400 København NV -
Kontaktperson
Jeanette Dahl Hansen
jeanette.dahl.hansen@regionh.dk - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-08-2025 - Regionens jobnr.
262294 - Quick-nr.
477523 - Indrykningsdato
30-05-2025 -
Ansøgningsfrist
13-06-2025
Andre job fra Region Hovedstaden der minder om dette
-
Uddannet lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator søges til at gøre en forskel!
Psykiatrisk Center København | Vej 5, 2000 Frederiksberg
LægesekretærOpslået
28-05-2025Ansøgningsfrist
16-06-2025 -
Lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator søges til spændende stilling i Afdeling for Led- og Knoglekirurg, Gentofte Hospital.
Gentofte Hospital | Gentofte Hospitalsvej 12, stuen, 2900 Hellerup
LægesekretærOpslået
13-05-2025Ansøgningsfrist
02-06-2025 -
Sjældent tilbud om stilling som sekretær i Allergi-, Hud- og Kønssygdomme, Gentofte Hospital haves!
Gentofte Hospital | Gentofte Hospitalsvej 15, 2900 Hellerup
LægesekretærOpslået
23-05-2025Ansøgningsfrist
15-06-2025 -
Lægesekretær/ Sundhedsadministrativ Koordinator til Afdeling for Intensiv behandling af nyfødte og mindre børn på Rigshospitalet
Rigshospitalet, Blegdamsvej | Juliane Maries Vej 6, 2100 København Ø
LægesekretærOpslået
21-05-2025Ansøgningsfrist
15-06-2025 -
Vagtplanlægger til Afdeling for Hjertesygdomme – Herlev Hospital
Herlev Hospital | Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev
LægesekretærOpslået
22-05-2025Ansøgningsfrist
15-06-2025