Region Hovedstaden
Blegdamsvej 9, 2100 København Ø
Kontorassistent til HovedOrtoCentret
HovedOrtoCentret, Afdeling for Bedøvelse, Operation og Opvågning, TraumeCenter og Akutmodtagelse, NOP 2, Rigshospitalet søger en kontorassistent til en fast stilling på 37 timer/uge pr. 1. september 2025.
Dine primære opgaver vil være:
Er du en administrativ blæksprutte, der kan lide at have mange bolde i luften? Nu har du muligheden for at blive sekretær for et dynamisk operationsafsnit i Nordfløjen? Vi dækker følgende specialer: Neurokirurgi, øre-/næse-/hals-, tand-/mund-/kæbe- og øjen-kirurgi
På operationsgangen har vi både planlagte og akutte patienter. Kollegerne i afsnittet er primært operations- og anæstesisygeplejersker, anæstesilæger, men også personale fra de tilknyttede funktioner med rengøring og portørservice. Du kommer desuden til at have et tæt samarbejde med sekretærkollegerne i afdelingens øvrige afsnit.
Rollen som sekretær i vores afsnit er essentiel for afsnittets drift og udvikling, og du bliver medspiller i et tværfagligt team med et stort ansvar og en arbejdsdag, der er afvekslende, udfordrende og uforudsigelig.
Som kontorassistent for operationsgangen kommer du bl.a. til at stå for:
- Bestilling af varer, der bruges til operationerne, samt fakturakontrol og kvittering af varer i SAP
- Kontakt til leverandører, indkøbsafdeling og andre samarbejdspartnere
- Hjælpefunktioner til oversygeplejerskerne og læger, fx ved nyansættelser, mødeforberedelse m.m.
- Tage referater fra møder etc.
- Koordinering af møder og lokalebooking
- Oprettelse af nye medarbejdere i CBAS
- Koordinering af diverse administrative opgaver ad hoc, oprettet i DALUX, TUR, CIMT etc.
- Bestilling af kontorartikler og opfyldning af disse
Kunne du tænke dig at:
- Blive fagligt udfordret og udvikle dig?
- Have tæt kontakt med læger og plejepersonale?
- Have et selvstændigt og ansvarsfuldt job?
- Være et centralt omdrejningspunkt for operationsgangen?
Vi forventer, at du:
- Er uddannet kontorassistent
- Har erfaring fra arbejdet på et hospital
- Er smilende, venlig, imødekommende og har god ordenssans
- Har et godt kendskab til SAP
- Er bekendt med fakturering og økonomistyring
- Gerne har tidligere erfaring med lignende opgaver med IT-systemer
- Arbejder struktureret og kan bevare overblikket i en travl hverdag
- Er fleksibel, har gode samarbejdsevner, kan arbejde selvstændigt og prioritere egne opgaver
- Er initiativrig og trives med ad hoc-opgaver
Arbejdstiden ligger fortrinsvis mellem kl. 07.30-15.30 med enkelte sene dage (ca. til kl. 17), hvor der holdes personalemøder. Aftener, weekender og helligdage er fri.
Stillingen ønskes besat pr. 1. september 2025 eller efter aftale.
Yderligere oplysninger: Ønsker du yderligere oplysninger, er du meget velkommen til at kontakte oversygeplejerske Lotte Grann på tlf. 35 45 0413.
Ansøgning: Søg stillingen ved at uploade din ansøgning, CV og relevante uddannelsesdokumenter via link i annoncen. Ansøgningsfrist er d. 25. juni 2025. Samtaler afholdes løbende, så vent ikke med at søge stillingen. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
Autoriseret sundhedspersonale med patientkontakt, der ikke har en dansk uddannelse, skal ved ansættelse i Region Hovedstaden have bestået en danskprøve (Danskuddannelse 3, som svarer til 9. klasses afgangseksamen) eller som minimum kunne bestå prøven senest 1 år efter ansættelsen, eller have opnået tilsvarende sprogkompetencer i dansk på anden vis. Danskprøven skal bestås med samme karakterkrav, som Sundhedsstyrelsen kræver af sundhedspersonale fra lande uden for EU, for at de kan få dansk autorisation.
Fakta
- Arbejdssted
Rigshospitalet, Blegdamsvej -
Kontaktperson
Liselotte Grann
Liselotte.Grann@regionh.dk - Adresse
Blegdamsvej 9, 2100 København Ø - Stillingstype
Serviceassistent - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-09-2025 - Regionens jobnr.
262925 - Quick-nr.
477902 - Indrykningsdato
10-06-2025 -
Ansøgningsfrist
25-06-2025
-
Dit næste skridt...
- Søg jobbet
- Føj til favoritter
- Del jobbet
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Rigshospitalet, Blegdamsvej - Adresse
Blegdamsvej 9, 2100 København Ø -
Kontaktperson
Liselotte Grann
Liselotte.Grann@regionh.dk - Stillingstype
Serviceassistent - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-09-2025 - Regionens jobnr.
262925 - Quick-nr.
477902 - Indrykningsdato
10-06-2025 -
Ansøgningsfrist
25-06-2025