Region Syddanmark
Winsløwparken 15, 2. sal, indgang 240, 5000 Odense C
Lægesekretær/Sundhedsadministrativ koordinator til Afdeling for Klinisk Patologi
Er du uddannet lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator og ligeledes er særligt interesseret i regnskab, så er denne stilling måske noget for dig.
Ved Afdeling for Klinisk Patologi, OUH er en fast stilling som lægesekretær/SAK ledig til besættelse pr. 1/8-2025 eller efter aftale. Stillingen andrager 30 timer/uge.
Vi søger en lægesekretær/SAK, som har særlig interesse i at arbejde med regnskab, da en del af afdelingens ydelser faktureres manuelt. Ansøger vil få stort kendskab til afdelingens drift og økonomi. Det er derfor afgørende, at du er nysgerrig på, hvorledes afdelingen er opbygget samt trives med at have kontakt med en stor del af afdelingens personale.
Der vil sideløbende med regnskab være opgaver relateret til den daglige drift i sekretariaterne herunder skrivning af makrobeskrivelser, konferencelister og pasning af telefoner. Man vil som udgangspunkt få ansvar for eget ekspertområde med tilhørende konferencer, men vil også skulle indgå i den daglige skrivning på tværs af sekretariaterne.
Vi kan tilbyde en udfordrende, spændende og varieret hverdag i en travl afdeling, hvor visionen er konstant udvikling og proaktivitet med fokus på sikring af et godt arbejdsmiljø.
Afdelingen har implementeret digital patologi, hvilket for alle faggrupper har medført ændrede og mere digitale arbejdsgange.
Herudover fokuserer afdelingen til stadighed på at opnå den kvalitative bedste koordinering af forløb gennem arbejdet med forbedringsledelse, ligesom en akkreditering efter DANAK ISO 15189 søges opnået.
Vi forventer, at du:
- er uddannet lægesekretær eller SAK (sundhedsadministrativ koordinator)
- har flair og interesse for regnskab
- fordel med kendskab til regnskab fra tidligere ansættelse
- er engageret og kvalitetsbevidst i opgaveløsningen
- er fleksibel, kan arbejde selvstændigt samt indgå i et arbejdsfællesskab
- udviser aktiv deltagelse i personlig og faglig udvikling
- er positiv og har en positiv tilgang til travlheden
- har interesse for udvikling af fagområdet
Vi kan tilbyde dig:
- gode kolleger og et godt tværfagligt samarbejde
- afvekslende arbejdsopgaver og gode arbejdsforhold
- en varieret arbejdsdag
- gode muligheder for deltagelse i kurser/videreuddannelse, som er relevante for din opgaveportefølje herunder brug af IT-systemer relateret til regnskab
- efter endt oplæring mulighed for driftstilpasset hjemmearbejde
I forbindelse med ansvar for regnskab vil dine arbejdsopgaver bla. blive:
- Deltagelse i og videreudvikling af afdelingens robotfakturering
- SydAX
- ILS
- Udgiftsrefusionsmodul
- Udarbejdelse og betaling af fakturaer
Afdelingens sekretærgruppe er fordelt på to sekretariater samt et ledelsessekretariat.
Hvert sekretariat varetager forefaldende sekretæropgaver inden for de dertil knyttede specialer. Kontorvist arbejder sekretærerne tæt sammen og dækker hinanden i ferie-/fraværssituationer.
Du vil som en naturlig del af sekretærgruppen få et bredere kendskab til alle specialer og sekretærfunktioner.
Afdelingens læger anvender talegenkendelse til de mikroskopiske beskrivelser, mens de makroskopiske beskrivelser varetages af sekretærgruppen. Skrivningen heraf er en fælles opgave for alle sekretærer og uden skelen til det ellers daglige tilhørsforhold.
Der vil for nærværende ca. hver tredje uge være indlagt en arbejdsdag til kl. 17:00, hvor prioriteten er lagt på skriveprocessen.
Afdelingen:
Afdeling for Klinisk Patologi, OUH, er en tværgående klinisk serviceafdeling, der yder patoanatomisk diagnostik for et optageområde svarende til Odense Universitetshospital, almen praksis og speciallægepraksis på Fyn. Endvidere udføres højt specialiserede undersøgelser i såvel Region Syddanmark som øvrige regioner i landet. Afdelingen er normeret med 150 personer bestående af læger, molekylærbiologer, bioanalytikere, laboranter, lægesekretærer og kapelassistenter.
Afdelingen har uddannelsesforpligtelse for bioanalytikerstuderende, lægesekretærelever/SAK-studerende, medicinstuderende og biomekanikstuderende.
Løn- og ansættelsesforhold:
Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til overenskomst mellem HK og Danske Regioner og er omfattet af lokal løndannelse, hvilket betyder, at der ved samtalen skal drøftes gensidige forventninger til dit lønniveau.
Yderligere oplysninger:
Du er velkommen til at kontakte chefbioanalytiker Annelise Olsen, tlf. 6541 4851 i tilfælde af spørgsmål.
Ansøgningsfrist: 04-07-2025
Fakta
- Arbejdssted
OUH Odense Universitetshospital, Odense -
Kontaktperson
Birgitte Dyhr
birgitte.dyhr@rsyd.dk - Adresse
Winsløwparken 15, 2. sal, indgang 240, 5000 Odense C - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Deltid over 21 timer - Ansættelsens start
01-08-2025 - Regionens jobnr.
232866 - Quick-nr.
478200 - Indrykningsdato
19-06-2025 -
Ansøgningsfrist
04-07-2025
-
Dit næste skridt...
- Søg jobbet
- Føj til favoritter
- Del jobbet
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
OUH Odense Universitetshospital, Odense - Adresse
Winsløwparken 15, 2. sal, indgang 240, 5000 Odense C -
Kontaktperson
Birgitte Dyhr
birgitte.dyhr@rsyd.dk - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Deltid over 21 timer - Ansættelsens start
01-08-2025 - Regionens jobnr.
232866 - Quick-nr.
478200 - Indrykningsdato
19-06-2025 -
Ansøgningsfrist
04-07-2025