Region Hovedstaden
Kettegård Alle 30, 2650 Hvidovre
Vi søger en lønkonsulent / administrativ medarbejder, der har sans for detaljen og lægger vægt på kvalitet i opgaveløsningen
I Gastroenheden, Amager-Hvidovre Hospital søger vi en udadvendt lønkonsulent / administrativ medarbejder, der har interesse for at arbejde med løn- og personale administration for primært lægesekretærer og plejepersonale.
Din nærmeste kollega løn- og personaleadministrerer primært for læger og forskningsansatte, derudover bliver du en del af vores ledelsessekretariat. Du vil referere direkte til afdelingsledelsen.
Arbejdsstedet er Hvidovre Hospital og stillingen er på 32-37 timer ugentligt og til besættelse snarest eller pr. 1. september 2025.
Om Jobbet:
Vi søger en medarbejder med administrativ uddannelse og gerne erfaring indenfor sundhedsvæsenet eller lægesekretær med erfaring for personaleadministration. Arbejdet består af en kombination af driftsorienterede opgaver, regelmæssige opdateringer samt ad hoc-opgaver. Jobbet er med betydelig kontaktflade til læger og plejepersonale i samarbejde med afdelingsledelsen.
Dine arbejdsopgaver omfatter primært:
- Udarbejdelse af lønindstillinger, også gerne udarbejdelse af lønscenarier
- Administration af løn, herunder lønindberetning tastning af fremmøde og afvigelser i OPTIMA for udvalgte afsnit og stab.
- Overblik over nyansættelser, fratrædelser og normregnskab
- Understøtte oversygeplejerskerne i indkaldelse til diverse samtaler samt opdatering af p-sager
- Administration af stillingsopslag samt indkaldelse til samtaler
- Sikre information til relevante ift. overenskomstmæssige aftaler, retningslinjer og nye tiltag indenfor lønområdet
- Bidrage til særlige indsatser f.eks. gennemgang af diverse funktionstillæg etc.
- Vi håber, at du også selv har nogle bud på indsatsområder, som du kan byde ind på.
Du vil have et tæt samarbejde med vores løn- og vagtplanlægningskonsulenter samt HR-afdelingen på hospitalet og derudover vores kontaktpersoner i Center for HRU.
Vi lægger vægt på, at du har følgende kvalifikationer
- Interesse og dokumenteret erfaring inden for vagtplanlægning og lønadministration - gerne indenfor læge / og plejeområdet
- Kendskab til Silkeborg data og Optima vil være en fordel
- Er struktureret, systematisk og præcis
- At du er serviceorienteret og fleksibel – skal kunne samarbejde med forskellige faggrupper
- At du evner at holde overblik, også i travle perioder
- Hurtig til at tilegne dig ny viden og opnå forståelse af administrative systemer, og komme med forslag til ændringer eller forbedringer indenfor eget område
Vi tilbyder en arbejdsplads, der er kendetegnet ved
- Godt kollegialt samvær og samarbejde
- God tone os imellem
- At være udviklingsorienteret
- Plads til forskellighed
- Selvstændig arbejdstilrettelæggelse og opgavevaretagelse
Gastroenheden
I Gastroenheden varetages både den kirurgiske og medicinske gastroenterologisk / hepatologisk udredning og behandling af mavetarm sygdomme. Der er ansat ca. 550 medarbejdere.
Gastroenheden betjener planområde ”SYD” med 600.000 borgere og er områdehospital med stor akutfunktion.
Yderligere oplysninger om Gastroenheden kan ses på Internettet på www.hvidovrehospital.dk/afdelinger-og-klinikker/gastroenheden
Ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår er efter overenskomst Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst for administrations- og IT-personale m.fl. indgået mellem HK Kommunal og Regionernes Lønnings- og Takstnævn
Ønsker du yderligere oplysningen om stillingen, er du velkommen til at kontakte chefsygeplejerske Henriette P. Pedersen, tlf. 2160 2337 eller cheflæge Inge Marie Poulsen, 2131 3687
Ansøgning bedes sendt elektronisk
Ansøgningsfrist d. 22. Juli 2025.
Samtaler afholdes løbende.
Fakta
- Arbejdssted
Hvidovre Hospital -
Kontaktperson
Henriette Pauline Pedersen
henriette.pauline.pedersen.01@regionh.dk - Adresse
Kettegård Alle 30, 2650 Hvidovre - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-09-2025 - Regionens jobnr.
263119 - Quick-nr.
478403 - Indrykningsdato
25-06-2025 -
Ansøgningsfrist
22-07-2025
-
Dit næste skridt...
- Søg jobbet
- Føj til favoritter
- Del jobbet
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Hvidovre Hospital - Adresse
Kettegård Alle 30, 2650 Hvidovre -
Kontaktperson
Henriette Pauline Pedersen
henriette.pauline.pedersen.01@regionh.dk - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-09-2025 - Regionens jobnr.
263119 - Quick-nr.
478403 - Indrykningsdato
25-06-2025 -
Ansøgningsfrist
22-07-2025
Andre job fra Region Hovedstaden der minder om dette
-
Lægesekretær / sundhedsadministrativ koordinator til Øre-, Næse- og Halsafdelingen på Nordsjællands Hospital, Hillerød
Nordsjællands Hospital | Dyrehavevej 29, 3400 Hillerød
LægesekretærOpslået
24-06-2025Ansøgningsfrist
14-07-2025 -
Lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator til døgnafsnit i Hillerød, Psykiatrisk Center Nordsjælland
Psykiatrisk Center Nordsjælland | Dyrehavevej 48, 3400 Hilleræd
LægesekretærOpslået
24-06-2025Ansøgningsfrist
12-08-2025 -
Lægesekretær/Sundhedsadministrativ Koordinator til Ortopædkirurgisk Ambulatorium, hvor læring og trivsel er i højsæde
Bispebjerg og Frederiksberg Hospital | Bispebjerg Bakke 23, 2400 København
LægesekretærOpslået
21-05-2023Ansøgningsfrist
04-07-2025 -
Uddannet lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator søges til Ortopædkirur-gisk Ambulatorium per d. 01.07.25 eller d. 01.08.25.
Hvidovre Hospital | Kettegård Alle 30, 2650 Hvidovre
LægesekretærOpslået
11-06-2025Ansøgningsfrist
25-06-2025 -
Vil du være med til at skabe tryghed og struktur? Vi søger en uddannet lægesekretær/SAK til vores psykiatriske sengeafsnit på Bispebjerg.
Psykiatrisk Center København | Esther Ammundsens Vej 36, 2400 København
LægesekretærOpslået
03-06-2025Ansøgningsfrist
01-07-2025