Blodprøver og Biokemi
Hospitalsparken 15, 7400 Herning
Lægesekretær/Sundhedsadministrativ koordinator søges til Donoradministration ved Blodbank og Immunologi, Regionshospitalet Gødstrup
Er du interesseret i at være med til at starte et nyt plasmacenter op på Regionshospitalet Gødstrup, og kan du spejle dig i værdier som tværfaglighed, gensidig respekt og et højt faglig niveau, og er du frisk på at håndtere uforudsete udfordringer og ændringer?
Kan du sige ja til det, vil vi glæde os til at modtage en ansøgning fra dig.
Vi søger en medarbejder med gode faglige kvalifikationer og samarbejdsevner til donoradministrationen. Der er tale om en fast stilling med start 1. oktober 2025. Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer/uge, og arbejdstiden ligger mellem kl 7.15 og 19.00. Der må forventes aftenarbejde cirka en gang pr. uge. Fremtiden byder måske på weekend arbejde og deltagelse i donormodtagelse i Center for sundhed (Holstebro) og den mobile tappeenhed.
Donor administrationen fungerer som sekretariat for Blodbank og Blodbankens plasmacenter. Som medarbejder i Donoradministration har du sammen med dine kollegaer afgørende rolle i forbindelse med at sikre den nødvendige forsyning af blodkomponenter gennem indkald af donorer til tapning. Du er også den første person vores donorer møder, når de kommer i blodbanken, så det er vigtigt at du er med til at give vores donorer en god oplevelse.
Gennem interview af donor kommer du til at vurdere deres egnethed til tapning, og derved er du med til at passe på både donorer og patienter. Du vil også kunne blive involveret i opgaver, der vedrører hvervning og generel fastholdelse, samt anerkendelse af donorerne.
Ca. 80% af din samlede arbejdstid vil omfatte booking/indkald via telefon og personlig interview før tapning. Der ud over vil der være opgaver vedr. vedligeholdelse af donordatabasen og øvrige administrative opgaver. Du kommer til at indgå i et team af bioanalytikere og sygeplejersker.
Der arbejdes hen imod at blive selvforsynende med plasma i Danmark, og derfor er der det seneste år igangsat mange initiativer og ændringer i eksisterende arbejdsgange. Derfor er det vigtigt at du er omstillingsparat og frisk på ændringer og fornyelse.
Sammen skaber vi en god arbejdsplads
Ihærdige medarbejdere har inden for det seneste år bl.a. arrangeret fælles fødselsdag, krea-dage, julebingo, hygge efter arbejde og en gang om ugen, er der gratis fællestræning sammen med vores fysioterapeut. Du kan forvente stor imødekommenhed over for det, du bringer med ind i fællesskabet.
I 2024 startede vi trivselsgrupper op. Det er et nyt tiltag, hvor der afsættes tid til at mødes i mindre grupper for at diskutere aktuelle emner. Det er med formålet om at fremme fælles kultur, et godt psykisk arbejdsmiljø, socialt fællesskab, samt at give ledelsen bedre muligheder for at modtage feedback fra en bred gruppe af medarbejdere.
Introduktionsprogram
Når du starter i stillingen tager vi godt imod dig og sørger for en god opstart med et introduktions- og oplæringsprogram, der tager dig igennem din første tid i afdelingen. Vi ønsker at skabe de bedste rammer for en god og vellykket introduktion som nyansat.
Mentorordning
Vi har fokus på psykologisk tryghed. Du vil få tilbudt en mentor, når du starter. En kollega; der hjælper dig med at falde til i afdelingen og tilbyder følgeskab. Din mentor er klar til erfaringsudveksling og refleksion over faglige eller etiske problemstillinger og du vil blive kontaktet af din mentor allerede inden din første arbejdsdag.
Faglig og personlig udvikling
For os hænger trivsel og faglige kompetencer tæt sammen. Derfor er du en naturlig deltager i vores kompetenceskoler, der fokuserer på praktiske færdigheder og faglig viden.
Vi er nysgerrige på hvem du er og i din ansøgning vil vi gerne læse lidt om hvordan:
- du bidrager til et godt arbejdsmiljø
- du håndterer uforudsete udfordringer og forandringer
- du bidrager til den gode donorkontakt
- du definerer kvalitet i dit daglige arbejde
Som vores kommende kollega kan du glæde dig til:
- et nyt akuthospital med de nyeste it- og teknologiske løsninger
- et godt arbejdsmiljø
- at arbejde i et mindre afsnit i en stor afdeling
- en god oplæring i arbejdsopgaverne
- en flad ledelsesstruktur med uddelegering af ansvar til medarbejderne og du vil opleve at din leder er tæt på
- fysioterapeutordning, der kan benyttes i arbejdstiden
- gratis personaleparkering
Stillings- og funktionsbeskrivelse
Hvis du er blevet nysgerrig på hvem vi er, kan du kigge med her:
Blodprøver og biokemi Gødstrup - Facebook
www.regionshospitalet-goedstrup.dk
Praktiske oplysninger
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomsten mellem Regionerne og HK.
Ansættelse er betinget af en tilfredsstillende børneattest.
Personalenormeringen på ca. 170 stillinger fordelt på bioanalytikere, laboranter, social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker, sekretærer, biokemikere og læger.
Vi har tappeaktivitet i Gødstrup og Center for sundhed i Holstebro, og der ud over kører vi ud med tappetrailer i den vestlige del af regionen.
Afdelingen er akkrediteret af DANAK efter DS/EN ISO 15189:2022.
Derudover er Blodbanken underlagt myndighedskrav jf. Blodforsyningsloven og vævsloven og anvender således også Blod- og Vævscenterets kvalitetsledelsessystem.
Regionshospitalet Gødstrup er placeret tæt på Herning, med motorvejsafkørsel lige ved hospitalet. Der er gode muligheder med offentlig transport direkte til hospitalet. Der er gratis personaleparkering.
www.regionshospitalet-goedstrup.dk
Yderligere information
Du kan få yderligere information om den ledige stilling ved at kontakte overbioanalytiker Else Marie Kinly Nielsen tlf 5132 1355.
Du kan søge jobbet online ved at klikke på ”Send ansøgning”. Vedhæft din ansøgning og dit CV. Vi ser frem til at læse din ansøgning.
Indkaldes du til samtale, bedes du her medbringe navn og telefonnummer på en reference.
Ansøgningsfrist: 10.08.2025.
Ansættelsessamtaler finder sted senest med udgangen af august 2025.
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.
Fakta
- Arbejdssted
Regionshospitalet Gødstrup -
Kontaktperson
Conny Bærentzen
CONBAE@rm.dk
+4521301947 - Adresse
Hospitalsparken 15, 7400 Herning - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-10-2025 - Regionens jobnr.
61322 - Quick-nr.
478512 - Indrykningsdato
27-06-2025 -
Ansøgningsfrist
10-08-2025
-
Dit næste skridt...
- Søg jobbet
- Føj til favoritter
- Del jobbet
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Regionshospitalet Gødstrup - Adresse
Hospitalsparken 15, 7400 Herning -
Kontaktperson
Conny Bærentzen
CONBAE@rm.dk
+4521301947 - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-10-2025 - Regionens jobnr.
61322 - Quick-nr.
478512 - Indrykningsdato
27-06-2025 -
Ansøgningsfrist
10-08-2025
Andre job fra Region Midtjylland der minder om dette
-
Vagtplanlægger til Regionspsykiatrien Randers
Regionspsykiatrien Randers | Dr. Boulevard 15, 8900 Randers NØ
LægesekretærOpslået
10-06-2025Ansøgningsfrist
13-07-2025 -
Du har nu en helt unik mulighed for at blive en del af en sekretærgruppe, hvor vi løfter i flok og hvor der er højt til loftet i Infektionssygdomme på Aarhus Universitetshospital
Aarhus Universitetshospital | Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N
LægesekretærOpslået
27-06-2025Ansøgningsfrist
10-08-2025 -
Vagtplanlægger til psykiatrisk sengeafsnit S8 Afdeling for Psykoser, AUH Psykiatri
Aarhus Universitetshospital, Psykiatrien | Palle Juul-Jensens Boulevard 175, 8200 Aarhus N
LægesekretærOpslået
27-06-2025Ansøgningsfrist
09-07-2025 -
Lægesekretær med blik for både mennesker og detaljer?
Regionshospitalet Horsens | Strandpromenaden 35, 8700 Horsens, Danmark, 8700 Horsens
LægesekretærOpslået
25-06-2025Ansøgningsfrist
09-07-2025 -
Sundhedsadministrativ koordinator søges til Led- og Bindevævssygdomme, Aarhus Universitethospital
Aarhus Universitetshospital | Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N
LægesekretærOpslået
24-06-2025Ansøgningsfrist
29-06-2025