Lever-, Mave- og Tarmsygdomme
Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N
Sekretær for afdelingsledelsen, Lever, Mave- og Tarmsygdomme, Aarhus Universitetshospital
Vi søger pr. 1. januar 2026 eller efter aftale en ”blæksprutte” til at bistå afdelingsledelsen og i en snæver vending kunne varetage driftsrelaterede sekretæropgaver.
Lever-, Mave- og Tarmsygdomme (LMT)
Vi arbejder tro mod vore værdier: Kan vores kram, Arbejder sammen, Altid på tæerne- fremme i skoene, Humør i arbejdet.
Afdelingen er kendt for at forene faglig kvalitet og effektiv drift med forskning og udvikling på internationalt niveau. Vi bedriver således "forskningsbaseret indsats mod sygdom".
Lever-, Mave og Tarmsygdomme, er en intern medicinsk afdeling med speciale i hepatologi og gastroentrologi. Afdelingen har højtspecialiseret funktion inden for komplicerede inflammatoriske tarmsygdomme, autoimmune leversygdomme, alkoholisk lervercirrose, primær leverkræft, neuroendokrine tumorer, Morbus Wilson samt akut og subakut leversvigt.
Vi varetager efterbehandling og kontrol af levertransplanterede patienter samt sjældne lever- og tarmsygdomme.
LMT råder over 26 senge, en klinik med dagsbehandling og ambulante besøg, et laboratorium samt diverse forsknings-, udviklings- og specialenheder. Vi beskæftiger ca. 150 medarbejdere fordelt på flere faggrupper. Afdelingen har årligt ca. 7000 patienter, fordelt på 2200 indlæggelser og 9000 sengedage og ca. 20.000 ambulante besøg.
Afdelingsledelsen er tredelt og består af en chefsygeplejerske, en cheflæge og en lærestolsprofessor.
Arbejdsområder
Vi søger en medarbejder, der kan understøtte afdelingsledelsen i den daglige organisatoriske drift og i perioder varetage gængse sekretæropgaver.
De primære arbejdsopgaver vil være
- understøttelse af afdelingsledelsen, herunder monitorering af afdelingens økonomi, sagsbehandling i relation til afdelingens samarbejdspartnere og Hospitalsledelsen
- Sekretariatsbetjening af relevante mødefora og ledelsesarrangementer, hvorfor fleksibilitet i forhold til mødetider må påregnes
- Personaleadministrative opgaver, herunder oprettelse af nyt personale, lønindstillinger, opdatering af stillingsbeskrivelser, udfærdigelse af barselspapir m.m.
- Administrative opgaver i forbindelse med rekruttering (Emply), såsom publicering af stillingsopslag, håndtering af ansøgninger, indkaldelse til ansættelsessamtaler m.m.
- Diverse ad hoc-opgaver for afdelings-/afsnitsledelsen
- Journalskrivning for klinikken
Dine kvalifikationer
Du har en veludviklet organisationsforståelse, er god til processtyring, samt kan prioritere information.
- Uddannelse som lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator eller anden administrativ baggrund
- En serviceminded indstilling og er en dygtig kommunikator
- En fleksibel indstilling og rigtig god til at samarbejde så opgaverne bliver løst
Vi forventer desuden, at du
- Selvstændigt kan varetage ansvaret for både driftsopgaver samt sekretariatsbetjening i en stor organisation
- Er parat til at løse alle slags opgaver, såvel rutineopgaver som mere krævende.
- Er omgængelig, samarbejdsorienteret og fleksibel
- Arbejder struktureret i forhold til deadlines
Vi tilbyder et spændende job i et udfordrende og dynamisk miljø, hvor fagligheden er høj, tonen uformel, og hierarkiet er fladt.
Lønforhold, ansøgningsfrist, afholdelse af samtaler samt yderligere information om stillingen
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til overenskomst indgået mellem Danske Regioner og HK. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.
Ansøgningsfristen er tirsdag,d. 11. november 2025.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 47.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte cheflæge Jens Kelsen: jenskels@rm.dk.
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.
Fakta
- Arbejdssted
Aarhus Universitetshospital -
Kontaktperson
Jens Kelsen
jenskels@rm.dk
3056 2682 - Adresse
Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-01-2026 - Regionens jobnr.
62170 - Quick-nr.
481364 - Indrykningsdato
17-09-2025 -
Ansøgningsfrist
11-11-2025
-
Dit næste skridt...
- Søg jobbet
- Føj til favoritter
- Del jobbet
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Aarhus Universitetshospital - Adresse
Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N -
Kontaktperson
Jens Kelsen
jenskels@rm.dk
3056 2682 - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-01-2026 - Regionens jobnr.
62170 - Quick-nr.
481364 - Indrykningsdato
17-09-2025 -
Ansøgningsfrist
11-11-2025
Andre job fra Region Midtjylland der minder om dette
-
Lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator (SAK) til spændende stilling i Administrativt Team og Muskel- og Neurogenetisk Team, Neurologi, AUH
Aarhus Universitetshospital | Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N
LægesekretærOpslået
23-10-2025Ansøgningsfrist
20-11-2025 -
🚀 Faglighed, fællesskab og festlige fredage – vi søger en ny lægesekretær/SAK
Regionshospitalet Gødstrup | Hospitalsparken 15, 7400 Herning
LægesekretærOpslået
25-09-2025Ansøgningsfrist
02-11-2025 -
Fast stilling som lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator til Børn og Unge Afsnit, Regionshospitalet Viborg
Regionshospitalet Viborg | Heibergs Alle 4, 8800 Viborg
LægesekretærOpslået
27-10-2025Ansøgningsfrist
16-11-2025 -
ER DU VORES NYE MEDARBEJDER TIL RECEPTIONEN I SKIVE?
Regionshospitalet Skive | Resenvej, 25A, 7800 Skive
LægesekretærOpslået
10-10-2025Ansøgningsfrist
10-11-2025 -
Har du lyst til spændende udfordringer og afvekslende arbejdsopgaver? Så er du måske vores nyeafdelingsledelsessekretær i Afdeling for Psykoser, AUH
Aarhus Universitetshospital, Psykiatrien | Palle Juul-Jensens Boulevard 175, 8200 Aarhus N
LægesekretærOpslået
15-10-2025Ansøgningsfrist
04-11-2025