Region Hovedstaden
Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev
Uddannet lægesekretær/SAK søges til delt stilling i Parkinsonambulatoriet og receptionen, Afdeling for Hjerne- og Nervesygdomme, Herlev og Gentofte Hospital
Vi har lavet interne rokeringer i sekretærgruppen, hvilket betyder at vi nu har mulighed for at byde en ny sekretær velkommen på vores fantastiske hold. Vi leder derfor efter dig, som vil være med til at gøre en forskel.
Savner du fleksibilitet i hverdagen? – vi prøver efter bedste evne at tilgodese, når der er særlige behov for de enkelte sekretærer, så man kan få både arbejdsliv og privatliv til at gå op i en højere helhed – driften skal selvfølgelig hænge sammen, så det kræver, at man som sekretær også tager sin del af ansvaret for dette
Om os
Vi er en helt unik sekretærgruppe på 11 sekretærer, som alle er enormt engagerede i vores arbejde og i at gøre en forskel for patienterne. Vi sætter en ære i at være ”den røde tråd” i hospitalsverdenen for patienterne. Vi har et godt tværfagligt samarbejde, og vi er gode til at justere på arbejdsgangene, hvis der er noget, vi kan optimere og gøre smartere.
Vi hjælper hinanden på kryds af tværs af afdelingens ambulatorier, når der er behov for det. Du vil således få kendskab til flere af ambulatorierne i afdelingen, men have hovedansvar for vores Parkinsonambulatorium.
Arbejdsopgaverne:
- Ambulatoriearbejde hørende til vores Parkinsonambulatorium samt 2-3 dage i receptionen der dækker vores ambulatorier
- Visitering af henvisninger sammen med 1-2 andre kollegaer, opgaven går på skift imellem jer
- SP-arbejde i forbindelse med ambulante besøg (alt fra indkaldelse til afrunding af besøg, ydelseskodning, diagnoseregistrering, registrering af udredningsret, bestilling af div. undersøgelser, mv.)
- Håndtering af afdelingens fællespostkasse sammen med andre kollegaer
- Callcenter-funktion
Vores forventninger til dig:
- Uddannet SAK /lægesekretær gerne med erfaringer i ovenstående
- Rutineret bruger af Sundhedsplatformen
- Smilende, imødekommende og positiv både ved fysik kontakt såvel som gennem telefonen med vores patienter og pårørende
- Du skal være med til at hjælpe vores patienter – ved at sørge for den gode dialog med deres pårørende, som er vores tætteste sparringspartnere i forhold til at skabe de bedste forløb for patienterne
- Høj faglighed - du arbejder struktureret, har fokus på kvalitet i arbejdet og korrekt registrering
- Holdspiller med øje for både arbejdsmiljø og patientens forløb
- Pligtopfyldende, åben og fleksibel i forhold til kollegaer og arbejdsopgaver
- Mødestabil
Vi tilbyder dig:
- Godt mono- og tværfagligt samarbejde med nærværende kollegaer
- Videreuddannelse/kompetenceudvikling
- Mulighed for på sigt at være praktikvejleder, hvis det ønskes
- Et individualiseret oplæringsprogram, lavet at dine kollegaer
- Efter oplæring og når driften tillader det mulig for hjemmearbejde
- Stillingen er på 37 timer eller efter aftale
- Mødetid til kl. 15.30 når planlagt til reception
- Ugentligt morgenmøde
Kort om afdelingen
Afdeling for Hjerne- og Nervesygdomme varetager diagnostik, behandling, pleje og rehabilitering af patienter med neurologisk sygdom fra Planlægningsområde Midt med et optageområde på ca. 435.000 borgere. Vi har årligt 7500 akutte indlæggelser, og 21.000 ambulante kontakter.
Afdelingen består af:
- Ambulante klinikker: Hukommelse-, Sklerose-, Epilepsi-, Blødninger og blodpropper-, Hjerne- og Nervesygdomme-, Hovedpine- og Hjernekræftsklinik
- En stor Forskningsenhed
- To sengeafsnit – ét for patienter med blodprop og blødning i hjernen og et alment neurologisk sengeafsnit
Løn
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
For yderligere information er du velkommen til at kontakte:
- Oversygeplejerske, Dorte Pindstrup på telefon 3868 1730 eller dorte.lisbet.pindstrup@regionh.dk (ferie d. 7/10 -22/10)
- Sekretær med ledelsesopgaver, Winni Dueholm på telefon 3868 7108 eller winni.dueholm.01@regionh.dk (ferie i uge 42)
Ansøgningsfrist d. 22.10.2025
Ansættelsessamtaler afholdes løbende, og vi ansætter når vi har det perfekte match, dog senest i uge 44
Fakta
- Arbejdssted
Herlev Hospital -
Kontaktperson
Dorte Lisbet Pindstrup
dorte.lisbet.pindstrup@regionh.dk - Adresse
Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
Snarest muligt - Regionens jobnr.
264601 - Quick-nr.
481968 - Indrykningsdato
01-10-2025 -
Ansøgningsfrist
22-10-2025
-
Dit næste skridt...
- Søg jobbet
- Føj til favoritter
- Del jobbet
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Herlev Hospital - Adresse
Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev -
Kontaktperson
Dorte Lisbet Pindstrup
dorte.lisbet.pindstrup@regionh.dk - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
Snarest muligt - Regionens jobnr.
264601 - Quick-nr.
481968 - Indrykningsdato
01-10-2025 -
Ansøgningsfrist
22-10-2025
Andre job fra Region Hovedstaden der minder om dette
-
Vi søger en kollega!
Bispebjerg og Frederiksberg Hospital | Bispebjerg Bakke 23, 2400 København
LægesekretærOpslået
01-10-2025Ansøgningsfrist
18-10-2025 -
Lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator søges til Psykiatrisk Center Bornholm
Psykiatrisk Center Bornholm | Helsevej 3, 3700 Rønne
LægesekretærOpslået
12-09-2025Ansøgningsfrist
19-10-2025 -
Knivskarp sekretær søges til en 37 timers vagtfri stilling i vores Udredningsenhed, Afdeling for Rygkirurgi, Led- og Bindevævssygdomme (RLB), Rigshospitalet, Valdemar Hansens Vej
Rigshospitalet, Glostrup | Valdemar Hansens Vej 13, 2100 København Ø
LægesekretærOpslået
01-10-2025Ansøgningsfrist
21-10-2025 -
Forskningsadministrator med fokus på økonomi og Clinical Trial søges til Klinik for Nerve- og Muskelsygdomme
Rigshospitalet, Blegdamsvej | Blegdamsvej 9, 2100 København Ø
LægesekretærOpslået
26-09-2025Ansøgningsfrist
22-10-2025 -
Nyoprettet stilling som lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator i Afdeling for Børn og Unge, Herlev Hospital
Herlev og Gentofte hospital | Borgmester Ib Juuls Vej 1, 2730 Herlev
LægesekretærOpslået
24-09-2025Ansøgningsfrist
16-10-2025