Hospice Limfjord
Kompagnigade 11, 7800 Skive
Frivilligkoordinator med gode administrative- og IT-kompetencer (barselsvikariat)
Fra 1. marts 2026-28. februar 2027 har du mulighed for at blive en del af vores engagerede team og gøre en forskel for patienter, pårørende og frivillige.
Stillingen omfatter to funktioner. Funktionen som frivilligkoordinator og en administrativ funktion
Os
Hospice Limfjord er en selvejende institution med 12 sengepladser. Vi yder pleje og behandling til patienter i den palliative fase som en del af den specialiserede palliation. Vores ca. 80 frivillige spiller en central rolle i den palliative indsats, og er på forskellige måder med til at skabe rammer for, at patienter og pårørende kan opleve størst mulig livskvalitet i den sidste tid.
Opgaven
Frivilligkoordinator:
- Sikre og koordinere bemanding af frivillige til de forskellige opgaver
- Sikre trivsel, engagement og samhørighed blandt de frivillige
- Rekruttering og ansættelse af frivillige
- Håndtering af ophør af samarbejde med frivillige i dialog med ledelsen
- Planlægning og afholdelse af uddannelse, arrangementer og møder for de frivillige
- Være bindeled mellem ansatte og frivillige
- Samarbejde på tværs af organisationens , herunder Støtteforeningen for Hospice Limfjord og Genbrugsbutikken - Hospice Limfjord
- Koordinering af besøg af eksterne frivillige, f.eks. musikere og oplægsholdere, samt sørge for relevant information på infosystemer
- Løbende udvikling af frivilligområdet
Den administrative funktion:
- Modtagelse og vejledning af henvendelser via telefon eller personligt fremmøde
- Diverse daglige opgaver i samarbejde med receptionsansvarlig sekretær
- Arbejde i Midt-EPJ, herunder henvisninger, korrespondancebreve mm.
- Oprettelse af nye medarbejdere i Office-systemet (SharePoint, Outlook m.m.) samt introduktion til systemerne og support i dagligdagen
- Ansvar for IT-relaterede opgaver i sekretariatet, herunder drift og vedligeholdelse af vores hjemmeside (WordPress/Elementor) og pjecer
- Drive vores sociale medier – Facebook og LinkedIn
Dig
- Du har evt. en kommunikativ eller administrativ uddannelse – fx sundhedsadministraitv koordinator, lægesekretær, eller anden relevant uddannelse
- Har interesse og gerne erfaring med frivilligområdet
- Er tydelig i din kommunikation og kan skabe fælles fodslag
- Trives i rollen som brobygger mellem frivillige og ansatte
- Kan arbejde selvstændigt, struktureret og ansvarligt
- Har gode pædagogiske evner og sans for samarbejde
- Er fleksibel i forhold til opgaver og arbejdstider, når det er nødvendigt
- Har et skarpt øje for styrker og potentiale hos de frivillige, og formår at motivere og støtte dem, så de kan bidrage bedst muligt.
- Har gode IT- kompetencer
- Er udadvendt og imødekommende overfor patienter, pårørende og kollegaer – både personligt og pr. telefon.
Der vil være introduktion og oplæring.
Ansættelse
- Stillingen er på 30 timer pr. uge, mandag til fredag.
- Fleksibilitet i opgaver og arbejdstider er nødvendig, da uddannelse og ekskursioner for de frivillige kan bryde med det normale skema.
- Løn og ansættelse efter overenskomst mellem relevant faglig organisation og Danske Regioner
Lyder dette som noget for dig og har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte
Hospicechef Heidi Møller, heidi@hospicelimfjord.dk, tlf. 96148720 eller
Sygeplejefaglig leder Jane Rix Dalby, jrd@hospicelimfjord.dk, tlf. 96148722
Ansøgning
Ansøgningsfrist: 15. januar 2026
Ansættelsessamtale: forventes afholdt d. 19. januar 2026
Tiltrædelse: 1. marts 2026
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.
Fakta
- Arbejdssted
Hospice Limfjord -
Kontaktperson
Mathilde Folmer Bach
MATBAH@rm.dk
96148700 - Adresse
Kompagnigade 11, 7800 Skive - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Tidsbegrænset periode - Ugentlig arbejdstid
Deltid over 21 timer - Ansættelsens start
Snarest muligt - Regionens jobnr.
63142 - Quick-nr.
484713 - Indrykningsdato
03-12-2025 -
Ansøgningsfrist
15-01-2026
-
Dit næste skridt...
- Søg jobbet
- Føj til favoritter
- Del jobbet
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Hospice Limfjord - Adresse
Kompagnigade 11, 7800 Skive -
Kontaktperson
Mathilde Folmer Bach
MATBAH@rm.dk
96148700 - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Tidsbegrænset periode - Ugentlig arbejdstid
Deltid over 21 timer - Ansættelsens start
Snarest muligt - Regionens jobnr.
63142 - Quick-nr.
484713 - Indrykningsdato
03-12-2025 -
Ansøgningsfrist
15-01-2026