Region Midtjylland

Blodbank og Immunologi

Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N

Ledende lægesekretær/administrativ leder til Donoradministration og sekretariat ved Blodbank og Immunologi, Aarhus Universitetshospital

Kan du spejle dig i værdier som tværfaglighed, udvikling, gensidig respekt og et højt fagligt niveau, vil vi gerne se en ansøgning fra dig.

Vi søger en ledende lægesekretær/administrativ leder med gode faglige kvalifikationer og samarbejdsevner med tiltrædelse den 1. maj 2020 eller snarest herefter. Stillingen er på 37 timer pr. uge.

Donoradministrationen sikrer indkald som et call-center, fremmøde af bloddonorer, vedligehold af donordatabasen og øvrige specialopgaver, herunder ansvar for Blodbankens sociale medier.

Sekretariatet understøtter administrative opgaver for Blodbank og Immunologi samt forskere og forskningsadministrativt personale.

Ansvarsområde og ledelsesopgaverne i Region Midtjylland består af
  • personaleledelse
  • driftsledelse
  • faglig ledelse
  • strategisk ledelse
 
Læs mere uddybende information i stillings- og funktionsbeskrivelsen. Ledelsesopgaven varetages i henhold til ledelsesgrundlaget på Aarhus Universitetshospital.
 
Vi ønsker en leder, der
  • er uddannet lægesekretær eller har en akademisk baggrund 
  • har en personprofil, der er kendetegnet ved at have høj faglighed samt gode sociale kompetencer og relationelle evner
  • kan demonstrere overblik og evne til at prioritere
  • er anerkendende og har kommunikative evner, der sikrer fremdrift, resultater og sammenhængskraft gennem medinddragelse
  • er engageret, og som ved professionelt lederskab kan få følgeskab
  • har en lederstil, der skaber resultater ved at være tydelig, handlekraftig og kreativ
  • har ledererfaring og en lederuddannelse eller er indstillet på at erhverve sig en
  • er udviklingsorienteret, målrettet og ambitiøs på afdelingens og egne vegne
  • kan og vil indgå aktivt og positivt i lederteam og faglige teams
  • har lyst og evne til at holde sig ajour på et højt fagligt niveau
  • vil medvirke aktivt til et godt tværfagligt samarbejde i hele afdelingen
  • har fokus på kompetenceudvikling af medarbejdere samt at bidrage til at skabe god trivsel og et godt arbejdsmiljø
  • har erfaring med og kompetencer indenfor brug af sociale medier
 
Afdelingen tilbyder et job med
  • mulighed for personlig og faglig udvikling
  • mulighed for at præge udviklingen
  • introduktion og oplæring
  • et udadvendt og udfordrende job med bred opgaveportefølje
  • en afvekslende og travl hverdag med ledelsesmæssige og faglige udfordringer
  • mulighed for at blive en del af velfungerende tværfaglige teams med engagerede medarbejdere og ledere
  • ledelsesmæssigt ansvar for ca. 16 medarbejdere
  • et godt arbejdsmiljø, hvor vi skaber resultater gennem samarbejde
Blodbank og Immunologi ved Aarhus Universitetshospital er Region Midtjyllands specialafdeling i Klinisk Immunologi. Afdelingen har ca. 160 ansatte og varetager produktion af blodkomponenter, transfusionsmedicinske analyser og rådgivning, transplantationsimmunologiske analyser, udredning og rådgivning, testning for hiv og hepatitis, autoimmundiagnostik og udredning af immundefekter. Læs mere om afdelingen her.
 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til ledende overlæge Bjarne Kuno Møller på bjmoel@rm.dk eller på 7845 5000 samt ledende bioanalytiker Charlotte Andersen på chrhas@rm.dk eller på 2940 6502.

Har du lyst, og kan du indfri ovennævnte, vil vi glæde os til at modtage din ansøgning med relevante oplysninger om uddannelse og tidligere ansættelsesforhold. Ansøgningen fremsendes elektronisk via nedenstående link. Der vil blive gennemført ansættelsessamtaler den 22. april 2020. Ansøgningsfrist er den 17. april 2020.



Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Aarhus Universitetshospital
  • Kontaktperson
    Charlotte Lindegaard Andersen
  • Adresse
    Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N
  • Stillingstyper
    Ledende lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-05-2020
  • Regionens jobnr.
    22116
  • Quick-nr.
    390162
  • Indrykningsdato
    01-04-2020
  • Ansøgningsfrist
    17-04-2020 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Aarhus Universitetshospital
  • Adresse
    Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N
  • Kontaktperson
    Charlotte Lindegaard Andersen
  • Stillingstyper
    Ledende lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-05-2020
  • Regionens jobnr.
    22116
  • Quick-nr.
    390162
  • Indrykningsdato
    01-04-2020
  • Ansøgningsfrist
    17-04-2020 (udløbet)

Du er ikke logget ind

For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?

Ja, tak! Opret bruger ×
På baggrund af dette job

Sundhedsjobs

Sundhedsjobs.dk er en portal, der samler alle regionernes stillingsopslag i sundhedssektoren. Portalen drives af Danske Regioner og de 5 regioner i fællesskab.