Sekretær til Blodprøver, Biokemi og Immunologi, Aabenraa, Sygehus Sønderjylland
Til vores Blodprøvetagningsambulatorie søges:
- 1 sekretær, gerne med uddannelse som sundhedsservicesekretær eller lægesekretær, men anden sekretæruddannelse udelukkes ikke, til en stilling på 37 timer pr. uge med tiltrædelse snarest mulig
Mødetiden ligger i tidsrummet kl. 7.30-14.54.
Blodprøvetagningsambulatoriet
Blodprøver, Biokemi og Immunologi, BBI, har blodprøvetagningsambulatorier på alle 3 sygehuse i Sygehus Sønderjylland, SHS.
I blodprøvetagningsambulatoriet i Aabenraa kommer der dagligt ca. 170-220 patienter, vi besvarer mange telefonopkald og patienthenvendelser dagligt.
Vi har en sekretærfunktion hvor telefonopkald, booking af patienter samt ’problemløsning’ i forhold til prøvetagninger foregår. Til denne sekretærfunktion, mangler vi en imødekommende og serviceminded medarbejder.
I vores blodprøvetagningsambulatorie udfører vi blodprøvetagning, EKG optagelse, urinprøver, belastningsundersøgelser, DNA-skrab og svedtest.
Arbejdsopgaverne vil bl.a. være:
- Telefonpasning, bl.a. omkring hjælp til booking af tider
- Kontakt med patienter ved ”lugen”
- Bestilling af transport til patienter
- Forefaldende kontorarbejde, herunder mailbesvarelse mv.
- Forberedelse til udetjenester, udskriv rekvisitioner til plejehjem, fængsel og lignende.
- Forberedelse til diverse belastningsundersøgelser
- Modtagelse og instruktion af fertilitetspatienter.
- Arbejde i forskellige It-systemer såsom BCC, Infonet, Microsoft Office pakken
- Urinhåndtering
- Udføre specielle prøvetagninger (Belastninger, DNA mundskrab, Svedtest)
- Hjælpe ved behov, ved prøvetagninger
- Have indsigt i blodprøvetagning generelt og desuden til projekter
- På sigt, kan oplæring i blodprøvetagning og EKG være en mulighed
- På sigt, kan der komme flere administrative opgaver
Som kollega/medarbejder forventer vi, at du:
- Er faglig dygtig, loyal, robust og ansvarsbevidst
- Kan klare presset ved, at der er mange henvendelser dagligt som ”skal forbi dit bord”
- Er rutineret bruger af mail, kalender samt Microsoft Office pakken
- Kan arbejde selvstændigt, bevare overblikket i en travl hverdag og i pressede situationer
- Er engageret, fleksibel og serviceorienteret
- Er dygtig til at kommunikere og har flair for IT
- Er samarbejdsvillig og bidrager til et godt arbejdsmiljø
- Prioriterer og handler efter vores kerneværdi ”din tilfredshed, vores stolthed”, og bidrager til det gode patientforløb med fokus på service, kvalitet og patientsikkerhed
Du kan forvente af os, at vi:
- Er engagerede, dynamiske og fleksible kolleger, der sætter pris på et godt samarbejde
- Tilbyder et godt og udfordrende arbejdsmiljø, hvor du er med til at gøre en forskel. Det psykiske arbejdsmiljø handler for os om en positiv tilgang til tingene, og at man trods travlhed og pressede situationer, kommunikerer på en nærværende og hensigtsmæssig måde
Lidt om afdelingen
Blodprøver, Biokemi og Immunologi består af afsnit i Sønderborg, Aabenraa og Tønder.
I Aabenraa varetages de biokemiske og immunologiske specialer af tilsammen ca. 65 ansatte. Vi servicerer alle afdelingerne i akutsygehuset inklusiv Børn og Unge, samt Psykiatrien. Vi bor i helt nybyggede lokaler centralt placeret i forhold til de akutte afdelinger og ambulante patienter.
Immunologien i Aabenraa varetager såvel almene som specialiserede transfusionsmedicinske analyser. Afsnittet har vagtordning med rådighedsvagt fra vagtværelse. Der foretages donortapning i Aabenraa.
Biokemien varetager prøvetagninger samt analysering af prøver på alle de indlagte patienter på akutsygehuset. Inden for kort tid flyttes også nogle af specialfunktionerne fra Sønderborg til Aabenraa. Biokemien har vagtordning med 3-holds-skift.
Ønsker du yderligere information
Du kan få yderligere oplysninger om stillingerne ved at kontakte afdelingsbioanalytiker Line Svenningsen tlf.: 5164 4894 eller afdelingsbioanalytiker Tina Jessen tlf.: 2345 7395.
Ansøgningen:
Skal indeholde oplysninger om tidligere beskæftigelse, eksamenspapirer, CV og referencer.
Ansøgningsfristen for stillingerne er d. 01.07.2021. Samtaler forventes afholdt mandag i uge 28.
Der vil blive indhentet reference og børneattest forud for ansættelsen.
Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til overenskomst med HK.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Sygehus Sønderjylland, Aabenraa - Adresse
Kresten Philipsens Vej 15, 6200 Aabenraa -
Kontaktperson
Tina Jessen - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
Snarest muligt - Regionens jobnr.
216081 - Quick-nr.
411756 - Indrykningsdato
11-06-2021 -
Ansøgningsfrist
01-07-2021 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×Andre job fra Region Syddanmark der minder om dette
-
Lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator til Afdeling for Traume- og Torturoverlevere i Odense
Psykiatrien i Region Syddanmark | Vestre Engvej 51 B, 7100 Vejle
LægesekretærOpslået
03-05-2024Ansøgningsfrist
16-05-2024 -
Billedkoordinator/konferencesekretær Radiologisk Afdeling, OUH
OUH Odense Universitetshospital, Odense | J.B. Winsløws Vej 4, Indgang 27, stuen, 5000 Odense C
LægesekretærOpslået
30-04-2024Ansøgningsfrist
20-05-2024 -
Genopslag - Lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator søges til Demensklinik Fyn, Neurologisk Afdeling N, Svendborg
OUH, Svendborg Sygehus | Baagøes Alle 15, 5700 Svendborg
LægesekretærOpslået
30-04-2024Ansøgningsfrist
23-05-2024 -
Lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator til Ortopædkirurgisk afdeling, Esbjerg Sygehus/Grindsted Sygehus
Sydvestjysk Sygehus Esbjerg | Finsensgade 35, 6700 Esbjerg
LægesekretærOpslået
22-04-2024Ansøgningsfrist
17-05-2024 -
Er alsidige opgaver, gode kolleger og tværfaglighed lige dig, så er det dig, vi søger i Nuklearmedicinsk Afdeling!
OUH Odense Universitetshospital, Odense | J.B. Winsløws Vej 4, Indgang 44, Kælder, 5000 Odense C
LægesekretærOpslået
30-04-2024Ansøgningsfrist
20-05-2024