Vi søger en sekretær til lønindberetning for vores lægegruppe samt administrative opgaver for både de specialeansvarlige overlæger og staben
Er du systematisk af natur og struktureret, kan lide at få ting til at gå op i en højere enhed og har viden om arbejdstidsregler og overenskomster for læger, eller har lyst til at få det, så skal du søge dette job. Her vil du få en hverdag, hvor dagene ikke vil være ens.
Din profil
- Du er lægesekretær, kontoruddannet, fx professionsbachelor i offentlig administration eller har anden relevant uddannelse
- Du er god til at indgå i dialog og relationer med kolleger
- Du må meget gerne har kendskab til Silkeborg Data og sundhedsvæsnet
- Du har erfaring med organisering og planlægning af komplekse opgaver
- Du kan lide at arbejde i en funktion, der har stor berøringsflade til mange mennesker
- Du må gerne have erfaring med lægernes overenskomster og lønområder
- Gode it-kompetencer
Vi tilbyder dig
- Fleksible arbejdstider med mulighed for hjemmearbejde
- En dagligdag i en løsningsorienteret stab og afdeling
- Et arbejdsmiljø, hvor vi lægger vægt på at have et højt fagligt niveau og en anerkendende kultur, hvor åbenhed, engagement og arbejdsglæde er nøgleord
- Mulighed for at arbejde selvstændigt
Dine opgaver
- Tastning af løn og registrering af sygefravær
- Registrering af byt og andre ændringer i vagtplanen
- Overvågning af afspadsering, ferie og normperiode
- I samarbejde med de uddannelsesansvarlige overlæger ansvarlig for planlægning af introduktionsprogram i forhold til vagtplanen
- Ansvarlig for gruppen af timelønnet personale
- Introduktion af vagtplan og spilleregler for vagtplanlægning med nye medarbejdere
- Stillingsopslag og introduktionsforløb
- Administrative opgaver i staben
- Ad-hoc opgaver
Du vil referere til afdelingsledelsen, men vil have en tæt samarbejdsrelation til de specialeansvarlige overlæger, vagtplanlæggerne og staben.
Stillingen er en fast stilling på 30 timer ugentligt, og den ønskes besat fra den 1. september 2021 eller snarest muligt.
Om afdelingen
Vi har to specialer i afdelingen – Endokrinologi og Lungemedicin. Under det lungemedicinske speciale har vi en Palliativ Enhed og en udgående ambulant funktion.
Afdelingerne består af flere ambulatorier, daghospitaler, tre sengeafsnit samt flere andre enheder omfattende rehabiliteringsafsnit, rygestopklinik, forskningsenheder for begge specialer, osteoporoseenhed samt udgående funktioner.
Yderligere oplysninger om stillingen
Du er meget velkommen til at kontakte ledende overlæge Steen Andersen, e-mail: steen.andersen.03@regionh.dk eller ledende oversygeplejerske Lene Guldager, e-mail: lene.guldager@regionh.dk, hvis du har spørgsmål til stillingen.
Løn og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst og principperne for Ny Løn.
Ansøgningsfrist
Send os din motiverede ansøgning, CV samt relevante bilag via linket senest den 25. juli 2021.
Vi afholder ansættelsessamtaler den 28. juli 2021.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Hvidovre Hospital - Adresse
Kettegård Allé 30, 2650 Hvidovre -
Kontaktperson
Lene Guldager - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Deltid over 21 timer - Ansættelsens start
01-09-2021 - Regionens jobnr.
233306 - Quick-nr.
412894 - Indrykningsdato
02-07-2021 -
Ansøgningsfrist
25-07-2021 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×