Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Bispebjerg Bakke 23, 2400 København

Søger du nye udfordringer i 2023 – så er det måske dig vi mangler

Vil du hjælpe os, så vi sammen kan løfte afdelingens fælles opgave, om at give den bedst mulige service, herunder tage imod vores patienter samt deltage i afdelingens administrative opgaver? Så har vi brug for dig!

Vi har en ledig stilling på 32 timer om ugen til besættelse 1. januar 2023 eller snarest herefter.

Om os:
Socialmedicinsk Center udfører en række tværfaglige, socialmedicinske opgaver for primært offentlige virksomheder i Region Hovedstaden. Vi består af Socialmedicinsk Klinik og Center for Komplekse Symptomer samt en forskningsafdeling.​
Afdelingen er præget af stor tværfaglighed samt specialiserede kompetencer. Afdelingen har en lav organisationsstruktur og sekretærgruppen er med i mange tværfaglige sammenhænge.
Vi er i alt 11 lægesekretærer ansat, fordelt i 3 teams. Du vil være vores ansigt udadtil når du modtager patienterne.
Sekretærfunktionen vil være delt mellem receptionist-og diverse forefaldende sekretærarbejde.

Din arbejdsdag i Socialmedicinsk Center bliver alsidig, da du skal arbejde på tværs af vores to afsnit Center for Komplekse Symptomer og Socialmedicinsk Klinik.

Hos os vil dine opgaver blandt andet være:

  • Modtagelse af patienter i afdelingens reception via Sundhedsplatformen
  • Opfølgning af samtykkeerklæringer og evt. manglende dokumenter
  • Færdiggørelse af patientforløb
  • Registrering af journaler i database
  • Telefonbetjening via callcenter
  • Diverse forefaldende opgaver

På sigt vil der også være mulighed for opgaver indenfor visitation, booking og kodning af besøg.

Vi ønsker:

  • Du signalerer ro og overskud med et smil på læben, når du modtager vores patienter, da de kan have det hårdt i hverdagen
  • Du har gode kommunikationsevner og er serviceminded
  • Du er rutineret i Sundhedsplatformen og har flair for registrering og IT generelt
  • Du har erfaring med administrative opgaver  
  • Du arbejder struktureret med en positiv tilgang til opgaverne
  • Er mødestabil og er ansvarsbevidst med høj arbejdsmoral
  • Du har forståelse for sammenhæng af patientforløb

Vi glæder os til at få endnu en dygtig kollega ind i vores fællesskab. Du vil få et veltilrettelagt introduktionsprogram samt grundig oplæring.

Løn-og ansættelsesvilkår:
Du ansættes efter gældende overenskomst og principper om ny løn.

Frederiksberg hospital er en røgfri arbejdsplads og er en del af Region Hovedstaden.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte lægesekretær Camilla Brogaard Vinqvist tlf. nr. 3864 9820 eller lægesekretær Anne Bording Bregendahl tlf. nr. 3866 6801.

Ansøgningsfrist 15. december 2022 – Ansættelsessamtaler vil blive den 20. december 2022

Søg stillingen via linket.

 

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Bispebjerg og Frederiksberg Hospital
  • Kontaktperson
    Anne Bording Bregendahl
  • Adresse
    Bispebjerg Bakke 23, 2400 København
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Deltid over 21 timer
  • Ansættelsens start
    01-01-2023
  • Regionens jobnr.
    245620
  • Quick-nr.
    440460
  • Indrykningsdato
    22-11-2022
  • Ansøgningsfrist
    15-12-2022 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Bispebjerg og Frederiksberg Hospital
  • Adresse
    Bispebjerg Bakke 23, 2400 København
  • Kontaktperson
    Anne Bording Bregendahl
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Deltid over 21 timer
  • Ansættelsens start
    01-01-2023
  • Regionens jobnr.
    245620
  • Quick-nr.
    440460
  • Indrykningsdato
    22-11-2022
  • Ansøgningsfrist
    15-12-2022 (udløbet)

Du er ikke logget ind

For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?

Ja, tak! Opret bruger ×
På baggrund af dette job

Sundhedsjobs

Sundhedsjobs.dk er en portal, der samler alle regionernes stillingsopslag i sundhedssektoren. Portalen drives af Danske Regioner og de 5 regioner i fællesskab.