Region Hovedstaden
Blegdamsvej 9, 2100 København Ø
Center for Sjældne Sygdomme skal have en ny kollega og vi håber at det er dig, som læser med her
Juliane Marie Centret
Vores skønne kollega har valgt at søge nye udfordringer tættere på sin bopæl, derfor mangler vi en ny i vores team.
Hvis du har lyst til at koordinere tider og undersøgelser for en stor gruppe af højt specialiserede patienter, som ikke kan behandles andre steder i Danmark, blive en del af en godt tværfagligt team og ikke mindst blive en del af en skøn sekretærgruppe, så læs videre og se om det kunne være dig som skal være vores nye kollega.
Center for Sjældne Sygdomme er en del af Afdeling for Børn og Unge på Rigshospitalet. Vi rummer mange forskellige subspecialer og sekretærerne er opdelt herefter og har deres primære specialer, som de er ansvarlige for.
Hvilke arbejdsopgaver får du i Center for Sjældne Sygdomme?
- Bestilling, booking og koordinering af tider og undersøgelser, herunder omfattende årskontroller, hvor det er afgørende at du får lagt puslespillet mest optimalt
- Blodprøveindtastning for PKU-patienter
- Telefonbetjening – vi har telefontid 8-10 / 13-14
- SP-arbejdslister, kodning, fejllister, registrering af udredningsret bl.a.
- Oprette/tilrette ressourcelister i SP
- Håndtere inbasketbeskeder fra forældre og patienter samt eksterne
- Og en masse andre sjove opgaver, som lander på dit bord fra læger, sygeplejersker, diætister, patienter, forældre og hvor du får lov at bringe dig selv og din viden og kompetencer i spil hele tiden
Lidt om os
Du vil komme til at dele kontor med tre andre kollegaer, hvoraf de to er lægesekretærer i Afsnit for Hjerne- og Nervesygdomme. Vi arbejder tæt sammen, hjælper hinanden og der er aldrig langt imellem de gode grin.
Vi er en samlet sekretærgruppe på i alt 20, herunder en afdelingsledelsessekretær, en registreringsansvarlig og en ledende lægesekretær. Gruppen er opdelt i specialer og i teams, så vi hjælper hinanden på tværs ved fravær og ferie. Vi har sekretærmøder hver anden uge, hvor fokus er vores fag; alt det som ikke bare kan skrives ud i en mail, men hvor vi drøfter hvad der rører sig, hvad der for tiden måske er en udfordring og samtidig videndeler og sparrer vi sammen; alle kan noget og kan bidrage med noget i vores sekretærgruppe med vores forskellige kompetencer.
Vi lægger vægt på faglig udvikling, uddannelse, kurser. Du får derfor mulighed for at videreudvikle dig hos os og alle tilbydes dette og alle kan komme afsted på skift. Vi skal flytte i ”BørneRiget”, Mary Elizabeths Hospital, når dette forventes færdigt i 2026 og vi glæder os meget.
Lidt om vores ønsker til dig
Du har lyst til at være en aktiv holdspiller og du trives med at opgaverne er forskellige fra dag til dag, du skal trives med selv at strukturere og prioritere dine arbejdsopgaver, da vores tilgang til opgaveløsningen er frihed under ansvar. Derfor kan nogle dage være travle og andre rolige, hvor du kan komme til bunds i det, der kan vente.
Du skal være god til at kommunikere og være udadvendt af natur, da vi har stor kontakt med børn, unge og deres forældre samt vores voksne patienter.
Vi ønsker at du er uddannet lægesekretær, alternativt sundhedsservice-sekretær eller måske har du anden kontoruddannelse hvor du har erfaring med sundhedsvæsenet og SP.
Vi lægger vægt på godt kollegaskab og håber på at du vil bidrage til et forsat fantastisk arbejdsmiljø på vores kontor og i gruppen som helhed.
Vi glæder os meget til at modtage din ansøgning. Du er meget velkommen til at komme forbi og hilse på samt møde kontoret og drikke en kop kaffe. Bare skriv og lav en aftale med os på ida.julie.mejdahl@regionh.dk
Løn og ansættelsesforhold
I henhold til gældende overenskomst mellem Region Hovedstaden og HK.
Vi ønsker ugentlig arbejdstid på 35-37 timer. Vi kan tilbyde flex-tid i en ellers fast arbejdsplan og der er ikke aften- eller weekendvagter.
Yderligere oplysninger
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Ida Mejdahl tlf. 3545 7274 / ida.julie.mejdahl@regionh.dk eller lægesekretær Mercedes Rosales tlf. 3545 5335.
Ansøgningsfrist
d. 19. februar 2023.
Søg stillingen via linket.
Stillinger i Juliane Marie Centret er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest. Centret indhenter børneattesten hos Rigspolitiet, efter samtykke fra ansøger.
Rigshospitalet er en røgfri arbejdsplads.
Rigshospitalet er en del af Region Hovedstaden.
Fakta
- Arbejdssted
Rigshospitalet, Blegdamsvej -
Kontaktperson
Ida Mejdahl - Adresse
Blegdamsvej 9, 2100 København Ø - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-04-2023 - Regionens jobnr.
247337 - Quick-nr.
444074 - Indrykningsdato
01-02-2023 -
Ansøgningsfrist
19-02-2023 (udløbet)
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Rigshospitalet, Blegdamsvej - Adresse
Blegdamsvej 9, 2100 København Ø -
Kontaktperson
Ida Mejdahl - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-04-2023 - Regionens jobnr.
247337 - Quick-nr.
444074 - Indrykningsdato
01-02-2023 -
Ansøgningsfrist
19-02-2023 (udløbet)
Andre job fra Region Hovedstaden der minder om dette
-
Uddannet lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator søges til stilling i Akutmodtagelsen, Hvidovre Hospital
Hvidovre Hospital | Kettegård Alle 30, 2650 Hvidovre
LægesekretærOpslået
07-05-2025Ansøgningsfrist
22-05-2025 -
Lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator til Afdeling for Øjensygdomme, Rigshospitalet - Glostrup
Rigshospitalet, Glostrup | Valdemar Hansens Vej 1-23, 2600 Glostrup
LægesekretærOpslået
08-05-2025Ansøgningsfrist
25-05-2025 -
En sekretær til at gøre os endnu stærkere
Hvidovre Hospital | Kettegård Alle 30, 2650 Hvidovre
LægesekretærOpslået
28-04-2025Ansøgningsfrist
18-05-2025 -
Vil du være med til at gøre en forskel for akutte patienter – helt fra første kontakt?
Herlev Hospital | Borgmester Ib Juuls vej 101, 2730 Herlev
LægesekretærOpslået
02-05-2025Ansøgningsfrist
16-05-2025 -
Uddannet lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator søges til Ortopædkirur-gisk Ambulatorium per d. 01.07.25 (mulighed for at starte d. 01.06.25, hvis det ønskes)
Hvidovre Hospital | Kettegård Alle 30, 2650 Hvidovre
LægesekretærOpslået
30-04-2025Ansøgningsfrist
22-05-2025