Region Hovedstaden
Borgmester Ib Juuls vej 101, 2730 Herlev
Brænder du for patientkontakt og de bedste patientforløb i det bedste arbejdsmiljø!
Vil du være med til at gøre en forskel for de akutte patienter i en hverdag, hvor to dage aldrig er ens? Elsker du at sidde i front og får du patienterne til at føle sig godt behandlet fra første kontakt? Så har du nu mulighed for at blive en del af et fantastisk team af dygtige sekretærer.
Dine kerneopgaver vil bestå i at give vores patienter en god start på deres behandlingsforløb. Du bliver en del af et stærkt fagligt og socialt team, der brænder for akutområdet. Du har første og sidste hånd på registreringen af vores patientforløb. Du får mulighed for at være med til at udvikle og sætte dit præg på sekretærens funktion i vores nye hospital. Du vil få et tæt tværfagligt samarbejde med afdelingens øvrige teams samt vores samarbejdspartnere.
Hvorfor skal du vælge os?
Udvikling til den enkelte. Vi sørger løbende for, at du er godt klædt på til at varetage dine arbejdsopgaver. Vi har et formaliseret introduktions- og oplæringsforløb, hvor du vil blive fulgt af vores faglige mentor det første år. Vi har et struktureret kompetenceudviklingsprogram med lønaftale i forhold til indplacering på kompetenceniveauer. Vi har indgået et samarbejde med Center for Offentlig Kompetenceudvikling (COK) og har udviklet et formelt kompetencegivende forløb, der klæder akutmodtagelsens lægesekretærer på til fremtidens opgaver. Forløbet tager udgangspunkt i tre moduler fra Sundhedskommunomuddannelsen, som vi har skræddersyet til vilkår, behov og praksis i akutmodtagelsen.
Omstillingsparate og medinddragende ledere. Vi er nysgerrige på vores medarbejderes observationer og forslag til ændringer, og vi prioriterer at inddrage medarbejderne i vores forandringsprocesser og optimeringer af arbejdsgange.
At blive del af et stærkt fagligt team. Vi vægter et godt arbejdsmiljø med en god og konstruktiv omgangstone højt. Vi holder faste morgenmøder og personalemøder. Vi arbejder for åben dialog, hvor ledelse og medarbejdere sparrer og udveksler ideer med hinanden.
Hvad forventer vi af dig?
At du er uddannet lægesekretær eller evt. har en anden kontoruddannelse. Du kan også have en baggrund som SOSU eller sygeplejerske med flair for de administrative opgaver og med ønske om at skifte spor til en administrativ stilling.
Vi ønsker en kollega, der kan sætte kryds ved følgende:
- Du er fagligt dygtig og god til at sætte dig ind i nye systemer og arbejdsgange
- Du er serviceminded
- Du er udadvendt, og sætter en ære i at give vores patienter den bedste start på deres behandlingsforløb
- Du kan lide en uforudsigelig hverdag, der er alt andet end rutinepræget.
- Du er omstillingsparat. Du kan skifte tempo, når der er behov for det, og du har en rolig udstråling og kan bevare et godt overblik, også når vi har travlt
- Du forstår og taler flydende engelsk
Hvad er vores arbejdsopgaver?
Efter at du har gennemgået et grundigt introduktions- og oplæringsprogram, vil du komme til at arbejde med flere forskellige sekretærfunktioner.
Vores arbejdsopgaver er blandt andet:
- Modtagelse og opskrivning af patienter i vores 3 receptioner
- Teamsekretær i skadespor hvor der skrives efter direkte diktering, samt arbejdes tæt sammen med læge og sygeplejerske
- Traumesekretær
- CVI-funktion (central visitation)
- Registrering af patientdata og kvalitetssikring af det administrative forløb
Ansøgningsfrist og ansættelsesvilkår
Vi tilbyder en ansættelse i en fast stilling på 32-37 timer i blandede vagter. Du har fast vagt hver 2. eller hver 3. weekend. Vi arbejder med ønskeplaner og der er derfor mulighed for at sætte dit eget præg på din vagtplan.
Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er til besættelse pr. 1.4.2023 eller efter aftale.
Send os din ansøgning senest d. 26.02.23 kl. 12.00 men gerne før, da vi indkalder til samtaler løbende.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Pernille Fris Kriegsbaum Stender på pernille.kriegsbaum.stender@regionh.dk
Fakta
- Arbejdssted
Herlev Hospital -
Kontaktperson
Pernille Fris Kreigsbaum Stender - Adresse
Borgmester Ib Juuls vej 101, 2730 Herlev - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-04-2023 - Regionens jobnr.
247660 - Quick-nr.
444809 - Indrykningsdato
14-02-2023 -
Ansøgningsfrist
26-02-2023 (udløbet)
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Herlev Hospital - Adresse
Borgmester Ib Juuls vej 101, 2730 Herlev -
Kontaktperson
Pernille Fris Kreigsbaum Stender - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-04-2023 - Regionens jobnr.
247660 - Quick-nr.
444809 - Indrykningsdato
14-02-2023 -
Ansøgningsfrist
26-02-2023 (udløbet)
Andre job fra Region Hovedstaden der minder om dette
-
Uddannet SAK/lægesekretærer søges til Hukommelsesklinikken, Herlev Hospital. Vil du være med på vores fantastiske hold? Vi leder dig som vil være med til at gøre en forskel
Herlev Hospital | Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev
LægesekretærOpslået
16-04-2025Ansøgningsfrist
11-05-2025 -
En sekretær til at gøre os endnu stærkere
Hvidovre Hospital | Kettegård Alle 30, 2650 Hvidovre
LægesekretærOpslået
28-04-2025Ansøgningsfrist
18-05-2025 -
Sekretær/sundhedsadministrativ koordinator (SAK)
Rigshospitalet, Blegdamsvej | Blegdamsvej 9, 2100 København Ø
LægesekretærOpslået
24-04-2025Ansøgningsfrist
08-05-2025 -
Uddannet lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator søges til Ortopædkirur-gisk Ambulatorium per d. 01.07.25 (mulighed for at starte d. 01.06.25, hvis det ønskes)
Hvidovre Hospital | Kettegård Alle 30, 2650 Hvidovre
LægesekretærOpslået
30-04-2025Ansøgningsfrist
22-05-2025 -
Lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator til døgnafsnit med almenpsykiatrisk afsnit samt ældrepsykiatrisk afsnit på Psykiatrisk Center Nordsjælland
Psykiatrisk Center Nordsjælland | Dyrehavevej 48, 3400 Hilleræd
LægesekretærOpslået
11-04-2025Ansøgningsfrist
12-05-2025