Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Borgmester Ib Juuls vej 101, 2730 Herlev

Brænder du for patientkontakt og de bedste patientforløb i det bedste arbejdsmiljø!

Vil du være med til at gøre en forskel for de akutte patienter i en hverdag, hvor to dage aldrig er ens? Elsker du at sidde i front og får du patienterne til at føle sig godt behandlet fra første kontakt? Så har du nu mulighed for at blive en del af et fantastisk team af dygtige sekretærer.

Dine kerneopgaver vil bestå i at give vores patienter en god start på deres behandlingsforløb. Du bliver en del af et stærkt fagligt og socialt team, der brænder for akutområdet. Du har første og sidste hånd på registreringen af vores patientforløb. Du får mulighed for at være med til at udvikle og sætte dit præg på sekretærens funktion i vores nye hospital. Du vil få et tæt tværfagligt samarbejde med afdelingens øvrige teams samt vores samarbejdspartnere.  

Hvorfor skal du vælge os?

Udvikling til den enkelte. Vi sørger løbende for, at du er godt klædt på til at varetage dine arbejdsopgaver. Vi har et formaliseret introduktions- og oplæringsforløb, hvor du vil blive fulgt af vores faglige mentor det første år.  Vi har et struktureret kompetenceudviklingsprogram med lønaftale i forhold til indplacering på kompetenceniveauer. Vi har indgået et samarbejde med Center for Offentlig Kompetenceudvikling (COK) og har udviklet et formelt kompetencegivende forløb, der klæder akutmodtagelsens lægesekretærer på til fremtidens opgaver. Forløbet tager udgangspunkt i tre moduler fra Sundhedskommunomuddannelsen, som vi har skræddersyet til vilkår, behov og praksis i akutmodtagelsen. 

Omstillingsparate og medinddragende ledere. Vi er nysgerrige på vores medarbejderes observationer og forslag til ændringer, og vi prioriterer at inddrage medarbejderne i vores forandringsprocesser og optimeringer af arbejdsgange.

At blive del af et stærkt fagligt team. Vi vægter et godt arbejdsmiljø med en god og konstruktiv omgangstone højt. Vi holder faste morgenmøder og personalemøder. Vi arbejder for åben dialog, hvor ledelse og medarbejdere sparrer og udveksler ideer med hinanden.

Hvad forventer vi af dig?

At du er uddannet lægesekretær eller evt. har en anden kontoruddannelse. Du kan også have en baggrund som SOSU eller sygeplejerske med flair for de administrative opgaver og med ønske om at skifte spor til en administrativ stilling.

Vi ønsker en kollega, der kan sætte kryds ved følgende:

  • Du er fagligt dygtig og god til at sætte dig ind i nye systemer og arbejdsgange
  • Du er serviceminded
  • Du er udadvendt, og sætter en ære i at give vores patienter den bedste start på deres behandlingsforløb
  • Du kan lide en uforudsigelig hverdag, der er alt andet end rutinepræget.
  • Du er omstillingsparat. Du kan skifte tempo, når der er behov for det, og du har en rolig udstråling og kan bevare et godt overblik, også når vi har travlt
  • Du forstår og taler flydende engelsk

Hvad er vores arbejdsopgaver?

Efter at du har gennemgået et grundigt introduktions- og oplæringsprogram, vil du komme til at arbejde med flere forskellige sekretærfunktioner.

Vores arbejdsopgaver er blandt andet:

  • Modtagelse og opskrivning af patienter i vores 3 receptioner
  • Teamsekretær i skadespor hvor der skrives efter direkte diktering, samt arbejdes tæt sammen med læge og sygeplejerske
  • Traumesekretær
  • CVI-funktion (central visitation)
  • Registrering af patientdata og kvalitetssikring af det administrative forløb

Ansøgningsfrist og ansættelsesvilkår

Vi tilbyder en ansættelse i en fast stilling på 32-37 timer i blandede vagter. Du har fast vagt hver 2. eller hver 3. weekend. Vi arbejder med ønskeplaner og der er derfor mulighed for at sætte dit eget præg på din vagtplan.

Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er til besættelse pr. 1.4.2023 eller efter aftale.

Send os din ansøgning senest d. 26.02.23 kl. 12.00 men gerne før, da vi indkalder til samtaler løbende.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Pernille Fris Kriegsbaum Stender på pernille.kriegsbaum.stender@regionh.dk

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Herlev Hospital
  • Kontaktperson
    Pernille Fris Kreigsbaum Stender
  • Adresse
    Borgmester Ib Juuls vej 101, 2730 Herlev
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-04-2023
  • Regionens jobnr.
    247660
  • Quick-nr.
    444809
  • Indrykningsdato
    14-02-2023
  • Ansøgningsfrist
    26-02-2023 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Herlev Hospital
  • Adresse
    Borgmester Ib Juuls vej 101, 2730 Herlev
  • Kontaktperson
    Pernille Fris Kreigsbaum Stender
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-04-2023
  • Regionens jobnr.
    247660
  • Quick-nr.
    444809
  • Indrykningsdato
    14-02-2023
  • Ansøgningsfrist
    26-02-2023 (udløbet)
På baggrund af dette job

Andre job fra Region Hovedstaden der minder om dette

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

Uddannet SAK/lægesekretærer søges til Hukommelsesklinikken, Herlev Hospital. Vil du være med på vores fantastiske hold? Vi leder dig som vil være med til at gøre en forskel

Herlev Hospital  |  Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev
Lægesekretær

Opslået
16-04-2025

Ansøgningsfrist
11-05-2025

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

En sekretær til at gøre os endnu stærkere

Hvidovre Hospital  |  Kettegård Alle 30, 2650 Hvidovre
Lægesekretær

Opslået
28-04-2025

Ansøgningsfrist
18-05-2025

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

Sekretær/sundhedsadministrativ koordinator (SAK)

Rigshospitalet, Blegdamsvej  |  Blegdamsvej 9, 2100 København Ø
Lægesekretær

Opslået
24-04-2025

Ansøgningsfrist
08-05-2025

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

Uddannet lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator søges til Ortopædkirur-gisk Ambulatorium per d. 01.07.25 (mulighed for at starte d. 01.06.25, hvis det ønskes)

Hvidovre Hospital  |  Kettegård Alle 30, 2650 Hvidovre
Lægesekretær

Opslået
30-04-2025

Ansøgningsfrist
22-05-2025

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

Lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator til døgnafsnit med almenpsykiatrisk afsnit samt ældrepsykiatrisk afsnit på Psykiatrisk Center Nordsjælland

Psykiatrisk Center Nordsjælland  |  Dyrehavevej 48, 3400 Hilleræd
Lægesekretær

Opslået
11-04-2025

Ansøgningsfrist
12-05-2025