Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Valdemar Hansens Vej 1-23, 2600 Glostrup

Frontmedarbejder til reception og booking søges til vores Afdeling for Øjensygdomme Rigshospitalet – Glostrup

Vores nethindemedicinske team søger ny kollega til vores bookings-team bestående af 6 sekretærer. Arbejdstiden er 37 timer/uge, hverdage fra kl. 7.45-15.15, fredag til kl. 14.45. Start 1. marts 2024.

Din baggrund er i sundhedsvæsenet; lægesekretær, sundhedsadministrativ koordinator, sundhedsservicesekretær, social- og sundhedsassistent eller lignende. Du skal kunne lide at sidde helt i front med mange patientkontakter hver dag.

I december 2021 etablerede vi vores nethindemedicinske bookings-team. Vi er i en kontinuerlig forandringsproces hvor vi p.t. er fordelt på 2 etager, men håber i det nye år at blive samlet på én etage. Du skal være indstillet på, at vi fortsat er i gang med at etablere os og opgavefordelingen ikke er endelig på plads. Derfor får du mulighed for at være med til at præge funktionen sammen med dine team-kolleger.

Vi søger en kollega som kan lide at have travlt, som kan håndtere mange patientkontakter hver dag, og som vil være med til at gøre en forskel for vores nethindemedicinske patienter, der møder til behandling/undersøgelse ca. hver måned i et livslangt forløb.

Du bliver tilknyttet sekretærgruppen der består af 62 sekretærer, hvoraf de 13 tilhører det nedhindemedicinske team. I vores afdeling er det administrative personale utrolig vigtig for en god og effektiv drift, og vi vægter det tværfaglige samarbejde højt. Vi er en afdeling hvor vi hele tiden eftersøger, at opgaverne løses af de bedste kompetencer, hvorfor sekretærerne ofte involveres i nye opgaver. Vi prioriterer og værdsætter derfor kompetenceudvikling – for hele tiden at være på forkant med nye opgaver. Som bookningsmedarbejder/receptionist i vores afdeling skal du derfor være motiveret for kompetenceudvikling i form af uddannelse og/eller ved løbende at udvide din opgaveportefølje.

Dine opgaver

Sekretærerne i afdelingen arbejder i subspecialiserede team, hvor dagligdagen vil være præget af et tæt tværfagligt samarbejde - og hvor du som del af bookningsteamet er en vigtig nøglespiller i den daglige drift og er teamets ansigt udadtil.

Dine primære opgaver vil være bookning af nye tider, kørsler osv i vores reception, hvor du sidder helt i front. Kombineret med dage hvor du sidder backoffice og booker efter dagsprogrammerne. Når det kan lade sig gøre, vil du have administrative opgaver i Sundhedsplatformen samt andre teamrelaterede opgaver, som kan løses fra en administrativ plads.

Eksempler på administrative opgaver kan være er;

  • Bookning
  • Sekretærarbejdslister i Sundhedsplatformen
  • Tjekke at patienterne har fået næste tid
  • Bestille tolke
  • Bestille liggende kørsler
  • Sende sedler med befordringsgodtgørelse
  • Telefonhåndtering

Om dig

  • Du skal have flair for og lyst til den direkte patientkontakt
  • Det vil være en fordel hvis du har en sundhedsfaglig uddannelse.
  • Du skal kunne lide både rutinearbejde og en omskiftelig hverdag.
  • Du er teamspiller og ved at det er gennem samarbejde, du når længst
  • Du har let ved, og har erfaring med, at navigere i en stor organisation
  • Du må gerne have erfaring med receptionsarbejde/bookning
  • Du kan have erfaring med at arbejde i Sundhedsplatformen, men er ikke en betingelse. Der gives grundig sidemandsoplæring
  • Kendskab til øjenspecialet vil være en fordel, men ikke en betingelse

Om Afdeling for Øjensygdomme

I Øjenafdelingen ser vi ca. 900 patienter dagligt, som alle skal have et godt forløb. Vi lægger meget vægt på, at alle patienter får en særdeles imødekommende og venlig behandling - vi strækker os langt, for at imødekomme patienternes ønsker. Flertallet af øjenspecialets behandlinger fører til bedre syn og bedre livskvalitet.

Øjenafdelingen er Danmarks største Øjenafdeling og modtager patienter fra hele landet. Afdelingen er geografisk placeret på Rigshospitalet i Glostrup, men har også afsnit på Kennedy Centret i Glostrup, Nordsjællands Hospital i Hillerød og Blegdamsvej. Øjenafdelingen er en af afdelingerne i HovedOrtoCentret på Rigshospitalet. Vi er ca. 360 ansatte og repræsenterende en bred vifte af faggrupper, heraf 62 sekretærer.

Det er en travl arbejdsplads, præget af mange patientkontakter og med mange samarbejdspartnere. Du kan finde oplysninger om Øjenafdelingen på vores hjemmeside under afsnittet ”om klinikken” https://www.rigshospitalet.dk/afdelinger-og-klinikker/hovedorto/oejenklinikken/Sider/default.aspx

Vil du vide mere?

Har du lyst til at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Lone Jakobsen på tlf. 3863 4705.

Ansøgningsfrist

D. 14. januar 2024, samtaler vil blive afholdt i uge 3 eller 4.

 

Stillingen er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest.

Forudsætning for ansættelse er forståelse og beherskelse af det danske sprog.

Vi er en røgfri arbejdsplads.

Et af Regionens mål i personalepolitikken er ligebehandling uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap eller religion. Det sikres blandt andet gennem ansættelses- og uddannelsespolitikken.

 

 

Dine løn- og ansættelsesvilkår Autoriseret sundhedspersonale med patientkontakt, der er uddannet i et andet EU/EØS-land end Danmark, skal ved ansættelse i Region Hovedstaden, opfylde kravet til sprogkompetencer* i dansk. *Autoriseret sundhedspersonale med patientkontakt, der er uddannet i et andet EU/EØS-land end Danmark, skal ved ansættelse i Region Hovedstaden have bestået en danskprøve (Danskuddannelse 3, som svarer til 9. klasses afgangseksamen) eller som minimum kunne bestå prøven senest 1 år efter ansættelsen, eller have opnået tilsvarende sprogkompetencer i dansk på anden vis. Danskprøven skal bestås med minimum følgende karakterer: • mundtlig kommunikation med karakteren 10 • læseforståelse med karakteren 7 • skriftlig fremstilling med karakteren 7

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Rigshospitalet, Glostrup
  • Kontaktperson
    Lone Jakobsen
  • Adresse
    Valdemar Hansens Vej 1-23, 2600 Glostrup
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-03-2024
  • Regionens jobnr.
    253548
  • Quick-nr.
    457751
  • Indrykningsdato
    22-12-2023
  • Ansøgningsfrist
    14-01-2024 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Rigshospitalet, Glostrup
  • Adresse
    Valdemar Hansens Vej 1-23, 2600 Glostrup
  • Kontaktperson
    Lone Jakobsen
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-03-2024
  • Regionens jobnr.
    253548
  • Quick-nr.
    457751
  • Indrykningsdato
    22-12-2023
  • Ansøgningsfrist
    14-01-2024 (udløbet)
På baggrund af dette job

Andre job fra Region Hovedstaden der minder om dette

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

Lægesekretær/ Sundhedsadministrativ Koordinator til Afdeling for Intensiv behandling af nyfødte og mindre børn på Rigshospitalet

Rigshospitalet, Blegdamsvej  |  Juliane Maries Vej 6, 2100 København Ø
Lægesekretær

Opslået
21-05-2025

Ansøgningsfrist
15-06-2025

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

Sekretær til Gynækologisk Ambulatorium, NOH

Nordsjællands Hospital  |  Dyrehavevej 29, 3400 Hillerød
Lægesekretær

Opslået
22-05-2025

Ansøgningsfrist
13-06-2025

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

Vil du være med til at skabe tryghed og struktur? Vi søger en uddannet lægesekretær/SAK til vores psykiatriske sengeafsnit på Bispebjerg.

Psykiatrisk Center København  |  Esther Ammundsens Vej 36, 2400 København
Lægesekretær

Opslået
03-06-2025

Ansøgningsfrist
01-07-2025

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

Vagtplanlægger til Afdeling for Hjertesygdomme – Herlev Hospital

Herlev Hospital  |  Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev
Lægesekretær

Opslået
22-05-2025

Ansøgningsfrist
15-06-2025

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

Skarp hjerne, varm personlighed - lungemedicinsk ambulatorium søger dig!

Hvidovre Hospital  |  Kettegård Alle 30, 2650 Hvidovre
Lægesekretær

Opslået
30-04-2025

Ansøgningsfrist
20-06-2025