Region Syddanmark

Region Syddanmark

J.B. Winsløws Vej 4, Indgang 20, Penthouse 2. sal, 5000 Odense C

Administrativ medarbejder søges til Urinvejskirurgisk Afdeling L, OUH

Ansættelse pr. 1. april 2024 eller efter aftale.

Struktur – overblik og selvledelse – er det mon dig?

Vi søger en administrativ medarbejder på fuldtid til at varetage rollen som forskningssekretær for afdelingens forskningsleder og professor for Forskningsenheden samt stå for arbejdstilrettelæggelse for lægegruppen i afdelingen. Opgaverne vil fordele sig ca. ½ tid til hver funktion. Har du erfaring med disse opgaver - så er denne stilling måske noget for dig.

 

Hvilke opgaver skal du varetage?

Som forskningssekretær vil du komme til at have et tæt samarbejde med forskningslederen og medarbejdere i forskningsteamet, og opgaverne er ikke ens hver uge, da det vil veksle ift. den aktivitet der sker i afdelingen. Opgaverne vil bl.a. være:

  • skrivning af artikler m.m. for professor og korrespondance både på dansk og engelsk
  • koordinering og planlægning af diverse møder og kalender for professor samt telefonbetjening
  • opdatering af forskningsenhedens hjemmeside og andre medier
  • indberetning af forskningsstatistik
  • regnskab og afregning for de kommercielle studier og forskningsøkonomi i tæt samarbejde med afdelingens økonomimedarbejder
  • Administrativ hjælp til kommunikation og opgaver indenfor internationale netværk
  • Referent på forskningsmøder og booking af forskningspatienter
  • Administrative opgaver i forbindelse med videnskabsetisk komite ansøgninger, fortegnelsen mm.
  • Samarbejde med Syddansk Universitet (SDU) og administrativ hjælp til opdatering af urologisk undervisningsmateriale incl. E learn, SDU´s undervisningsportal.

 

Vi ønsker en vagtplanlægger for lægegruppen, så vi kan være en attraktiv arbejdsplads der sikrer rammer for et godt og velfungerende arbejdsliv. Og for at sikre optimal planlægning af vores personaleressourcer for at overholde den planlagte drift i afdelingen.

Balance mellem arbejdsliv og privatliv og med stor medarbejderindflydelse ift. arbejdsplanlægning understøtter Region Syddanmarks 7 pejlemærker omkring fastholdelse og rekruttering.

Arbejdstilrettelæggelse og vagtplanlægning vil foregå i tæt samarbejde med Cheflægen i afdelingen. Du vil få et tæt samarbejde med vores vagplanlægger på for plejepersonalet.

Opgaver vil være:

  • Vagtplanlægning for lægegruppen – ca. 30-40 læger
  • Sikre langsigtet strategisk planlægning og ressourcestyring
  • Kontakt til medarbejdere ift. dækning og ændring af vagter
  • Tolkning af overenskomster for læger
  • Udarbejdelse af ferieplaner
  • Overblik over normtid, afspadsering, ferie og sygefraværsdage
  • Overblik over medarbejderes deltagelse i kurser, kongresser og temadage
  • Administrative opgaver ad hoc

 

Lidt om os

Urologisk afdeling består af et sengeafsnit L1, et ambulatorieområde på 2 matrikler (Odense og Svendborg), en operationsgang og en forskningsenhed, og med i alt 170 medarbejdere.

En afdeling hvor der lægges vægt på, at vi tværfagligt lykkes i patientforløbene og har et godt arbejdsmiljø.

Se mere om afdelingen på OUH intranet: OUHIntra - Sider - L - Urinvejskirurgisk Afdeling (rsyd.dk)

 

Vi kan tilbyde

  • God introduktion til afdelingen
  • Gode kolleger mono- og tværfagligt
  • En effektiv og udviklingsorienteret arbejdsplads
  • En stilling med selvstændige og mangfoldige opgaver
  • Godt arbejdsmiljø

 

Forventninger til dig

  • at du arbejder struktureret, har overblik og kan arbejde selvstændigt
  • at du har flair for planlægning, arbejder med grundighed og en systematik der både sikrer at arbejdsplanen går op og overholder gældende regler for arbejdstilrettelæggelse og overenskomster
  • Du skal kunne lide at finde løsninger, også når planlægningen kan være udfordrende
  • du formår at skabe arbejdsplaner der både sikrer medarbejderindflydelse og dækker afdelingens funktioner og patientopgaver
  • du har IT kompetencer og gerne kendskab til OUH’s IT-systemer, Hos Info samt Excel og PowerPoint
  • du har gode kommunikative evner på både dansk og engelsk i skrift og tale
  • du kan arbejde selvstændigt og med deadlines
  • du er serviceminded, samarbejdende og omhyggelig
  • du besidder personlige kompetencer i form af imødekommenhed, rummelighed og møder andre mennesker med en anerkende kommunikation.

Stillingen er på 37 timer/uge, og du skal forvente de fleste dage er med fremmøde i afdelingen.

Din mødetid er dagligt i tidsrummet kl. 07.30-15.00 på hverdage.

 

Arbejdsadresse:

Urinvejskirurgisk Afdeling L

OUH Odense Universitetshospital

J. B. Winsløws Vej 4, 5000 Odense

 

Løn og ansættelsesvilkår

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

 

Ansøgningsfrist

Ansøgningsfristen er 18. februar 2024

 

Ansættelsessamtaler

Ansættelsessamtaler afvikles i uge 8

 

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte os

Cheflæge Ulla Geertsen ift. vagtplanlægning for læger – mobil 22 73 36 25

Professor Lars Lund ift. forskningsopgaver - mobil 51 40 89 82

 

Læs evt. mere om OUH, samt afdelingen på www.OUH.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.

  • Fakta

  • Arbejdssted
    OUH Odense Universitetshospital, Odense
  • Kontaktperson
    Anna Albertovna Jørgensen
  • Adresse
    J.B. Winsløws Vej 4, Indgang 20, Penthouse 2. sal, 5000 Odense C
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-04-2024
  • Regionens jobnr.
    227820
  • Quick-nr.
    458583
  • Indrykningsdato
    17-01-2024
  • Ansøgningsfrist
    25-01-2024 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    OUH Odense Universitetshospital, Odense
  • Adresse
    J.B. Winsløws Vej 4, Indgang 20, Penthouse 2. sal, 5000 Odense C
  • Kontaktperson
    Anna Albertovna Jørgensen
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-04-2024
  • Regionens jobnr.
    227820
  • Quick-nr.
    458583
  • Indrykningsdato
    17-01-2024
  • Ansøgningsfrist
    25-01-2024 (udløbet)
På baggrund af dette job

Andre job fra Region Syddanmark der minder om dette

Jobbet ligger i Region Syddanmark

Er du vores nye lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator med kirurgisk overblik og et glimt i øjet?

Sygehus Lillebælt, Kolding Sygehus  |  Sygehusvej 24, 6000 Kolding
Lægesekretær

Opslået
06-05-2025

Ansøgningsfrist
19-05-2025

Jobbet ligger i Region Syddanmark

Vær med til at gøre en forskel - vi søger en lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator til Medicinsk Hjertelungeafsnit på OUH Svendborg Sygehus

OUH, Svendborg Sygehus  |  Baagøes Allé 15, Indgang 53, 5700 Svendborg
Lægesekretær

Opslået
10-05-2025

Ansøgningsfrist
25-05-2025

Jobbet ligger i Region Syddanmark

Lægesekretær til Demensklinik Lillebælt, Fredericia Sundhedshus, en del af Hjerne- og Nervesygdomme Kolding sygehus

Sygehus Lillebælt, Kolding Sygehus  |  Dronningensgade 97 D, 2. sal, 7000 Fredericia
Lægesekretær

Opslået
28-04-2025

Ansøgningsfrist
18-06-2025

Jobbet ligger i Region Syddanmark

Vil du, med en uddannelse som lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator, være en nøgleperson i vores afdeling?

Psykiatrien i Region Syddanmark, Odense  |  J. B. Winsløwsvej 18, 5000 Odense C
Lægesekretær

Opslået
05-05-2025

Ansøgningsfrist
25-06-2025

Jobbet ligger i Region Syddanmark

Sekretær i Urinvejskirurgisk Afdeling L, OUH

OUH Odense Universitetshospital, Odense  |  J.B. Winsløws Vej 4, Indgang 20, Penthouse 2. sal, 5000 Odense C
Lægesekretær

Opslået
06-05-2025

Ansøgningsfrist
25-05-2025