Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Nordre Hospitalsvej 13, 2650 Hvidovre

Er du vores nye kollega i dialysesekretariatet?

Vi leder efter den tredje sekretær til vores dialyse-team og vi håber at det er dig! Brænder du for at have en koordinerende rolle i patienternes forløb og være i en afdeling hvor du kan gøre en stor forskel for patienterne? Så er det formentlig lige dig vi søger til vores dialyse-satellit på Hvidovre hospital.  
Om afdelingen:
Afdeling for Nyresygdomme behandler primært patienter med akut og kronisk nyresvigt. På Herlev Hospital har vi et stort dialyseafsnit, sengeafsnit, ambulatorium, hjemmedialyseambu-latorium og på Hvidovre har vi en dialysesatellit.
I vores dialyseafsnit på Hvidovre behandler vi patienter med kronisk nyresvigt, der har brug for dialysebehandling. Vi har aktuelt knap 80 patienter, fordelt på vores 20 dialysestationer.
 
Om stillingen:

Vi søger en engageret og ansvarsbevidst sundhedsadministrativ medarbejder til en fast stilling på 30 timer ugentligt. 
Du vil være en del af et lille team på i alt tre sekretærer, hvoraf to af dem sidder på Herlev og du på Hvidovre. Sammen står vi for alt administrativt arbejde i dialyseområdet med hver vo-res ansvarsområde. 
Din faste plads er på Hvidovre hospital, men vi vil alle tre skiftevis have et par dage om ugen på den anden matrikel, hvilken vil betyde at du har et par dage om måneden på Herlev og dine kollegaer har hver især et par dage ude hos dig.  
Du er derudover også en del af vores samlede sekretærgruppe i Afdelingen for Nyresyg-domme, hvor vi mødes en gang om måneden til sekretærmøde på Herlev.
 
Dine primære opgaver bliver bl.a.:

  • Ansvarlig for patientkoordinering og i tæt samarbejde med oversygeplejerske sikre den daglige drift i afdelingen 
  • Administrative opgaver i SP
  • Sidde i reception, besvare telefonopkald samt tage imod patienthenvendelser 
  • Administrativ assistent for oversygeplejerske 
  • Transplantations koordinator 
  • CBAS-rekvirent 
  • Vagtplanlægning og lønindberetning (Kursus tilbydes hvis du ikke allerede er oplært)
  • Indkaldelse til møder og referent ved personalemøder 
  • Bestilling af kontorartikler, mad til patienter mm. 
  • Diverse Ad hoc opgaver fra øvrigt personale 

Vi arbejder meget patientcentreret. Vi booker, koder og registrerer, så det giver mening for patienter, personalet og afdelingen. Vores sundhedsadministrative medarbejdere arbejder i større og større omfang med data og rapporter og vi håber du vil synes det er spændende at kaste dig ud i nye opgaver. 

I vores afdeling vægtes sekretærernes kompetencer og videreudvikling højt af både ledelsen og de øvrige personalegrupper. Vi har fokus på videreuddannelse og håber når du er faldet godt til, at du vil finde det interessant også at lære noget nyt, du kan bringe tilbage til afdelin-gen. 
 
Vi tilbyder:

  • Et lille sekretærteam hvor vi støtter hinanden i opgaveløsningen og i fællesskab får opgaverne og hverdagen til at fungere 
  • Grundig oplæring
  • Et spændende og meningsfuldt arbejde i en specialiseret afdeling
  • Et tæt samarbejde med engagerede og fagligt dygtige kolleger, både mono- og tvær-fagligt. 
  • En afdeling der har fokus på et godt arbejdsmiljø og gensidig støtte fra kolleger
  • En afdeling, hvor ledelsen prioriterer udviklingen af det sundhedsadministrative områ-de
  • Mulighed for faglig udvikling og indflydelse på arbejdsprocesser
  • Mulighed for hjemmearbejdsdage

 
Vi forventer, at du:

  • Er lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator eller har anden relevant uddan-nelse
  • Har erfaring med sundhedsadministrativt arbejde, gerne fra hospitalssektoren
  • Har gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • Er fortrolig med IT-systemer i sundhedssektoren
  • Er løsningsorienteret og nysgerrig
  • Tager ansvar for dine arbejdsopgaver 
  • Er god til at tage initiativ, er omstillingsparat og er opsøgende i forhold til arbejdsopga-ver 
  • Er imødekommende og kan lide patientkontakten

 
Ansættelsesvilkår:
Mødetid er som udgangspunkt kl. 07.30-14.15, med en fridag hv. 2 uge og mulighed for peri-odevis fleksibel mødetid. 
Din stilling er delt mellem Herlev og Hvidovre og du skal kunne arbejde begge steder. 
Ferie og fridage koordineres med de to sekretærkolleger i dialyseafsnittet.
Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.  
Ansøgningsprocedure:
Stillingen er ledig og ønskes besat 01.02.26 eller snarest derefter. Deadline for ansøgning 30.11.2025
Samtaler afholdes i uge 50.
Motiveret ansøgning samt CV sendes online via linket. 
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte lægesekretær Ida Lindbjerg på tlf. 3868-2687 mandag til fredag mellem kl. 8 og 14.30  
 

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Hvidovre Hospital
  • Kontaktperson
    Ida Danekilde Lindbjerg
    ida.danekilde.lindbjerg@regionh.dk
  • Adresse
    Nordre Hospitalsvej 13, 2650 Hvidovre
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Deltid over 21 timer
  • Ansættelsens start
    01-02-2026
  • Regionens jobnr.
    265461
  • Quick-nr.
    484065
  • Indrykningsdato
    17-11-2025
  • Ansøgningsfrist
    30-11-2025
  • Fakta

  • Arbejdssted
    Hvidovre Hospital
  • Adresse
    Nordre Hospitalsvej 13, 2650 Hvidovre
  • Kontaktperson
    Ida Danekilde Lindbjerg
    ida.danekilde.lindbjerg@regionh.dk
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Deltid over 21 timer
  • Ansættelsens start
    01-02-2026
  • Regionens jobnr.
    265461
  • Quick-nr.
    484065
  • Indrykningsdato
    17-11-2025
  • Ansøgningsfrist
    30-11-2025
På baggrund af dette job

Andre job fra Region Hovedstaden der minder om dette

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

Forskningssekretær

Herlev Hospital  |  Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev
Lægesekretær

Opslået
11-11-2025

Ansøgningsfrist
26-11-2025

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

Sundhedsadministrativ medarbejder til Afdeling for Hjerte- og Lungekirurgi på Rigshospitalet

Rigshospitalet, Blegdamsvej  |  Blegdamsvej 9, 2100 København Ø
Lægesekretær

Opslået
05-11-2025

Ansøgningsfrist
21-11-2025