Jobbet "Serviceminded lægesekretær søges til sekretariatet i Klinik 2, Afdeling for Kræftbehandling, Herlev Hospital" er udløbet

Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Borgmester Ib Juuls Vej 7, 2730 Herlev

Dit næste skridt

Brænder du for at give en god service til patienter, er du glad for at arbejde med it-systemer, og er du uddannet lægesekretær – nyuddannet ingen hindring - så har vi en fuldtidsstilling til dig med ansættelse 1. august 2020.

Klinik 2 er et dynamisk team af sekretærer, læger og sygeplejersker. Vi går meget op i at opkvalificere hinanden med viden og undervisning inden for kræft i tarm, endetarmsåbning, bugspytkirtel og l​ever.

Arbejdsopgaverne 
Som lægesekretær indgår du i et tæt samarbejde med resten af teamet, og dit primære arbejdsområde er i vores sekretariat. Her vil du sammen med de øvrige sekretærer få ansvar for at afrunde ambulatoriestuer, bestille undersøgelser, booke tider til konsultationer og behandlinger, sidde i receptionen og meget mere. Vi løser opgaverne i fællesskab, og er gode til at hjælpe hinanden.

Erfaring med arbejdet i et ambulatorium, samt arbejdet med kræftpakkeforløb og maksimale ventetider er en fordel, men ikke et krav.

Vi tilbyder en varieret arbejdsdag, hvor ikke to dage er ens. I vores sekretariat er sekretærerne fordelt på visitation, sekretariat og reception, og i øjeblikket er vi 7 ansatte.

Sekretærgruppen arbejder selvstændigt med opgaverne og har stor indflydelse på egne opgaver og ansvarsområder. Gruppen består af rutinerede medarbejdere med en høj arbejdsmoral og en professionel tilgang til opgaverne.

Vi kan tilbyde 

  • grundig introduktion og fast tilknytning til en introduktionsansvarlig kollega
  • seriøse kolleger, der arbejder effektivt og med en god omgangstone
  • indflydelse på og medansvar for egne arbejdsopgaver
  • arbejdstid primært i tidsrummet kl. 7.30 – 15.00.

Vi forventer, at 

  • du er uddannet lægesekretær
  • du kan arbejde selvstændigt i SP
  • du kan prioritere og bevare overblikket i en travl hverdag
  • du er fleksibel og motiveret for at lære nyt – og påtager dig et aktivt ansvar for faglig udvikling.
  • du er løsningsorienteret. Du giver ikke bare opgaver videre, men søger selv relevant information
  • du har gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • smil, service og venlighed er en del af din personlighed.

Ansættelsesvilkår 
37 timer ugentlig og Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende retningslinjer.  
Der er fortrinsvis lukket ned i weekender og søn-/helligdage, men der er varslet op til højst 10 lørdage og 3 søn-/helligdage om året (dette er efter behovet i afdelingen og sjældent)

Ansøgning
Ansøgningsfrist mandag d. 15. juni 2020.
Samtaler forventes afholdt i uge 25 eller løbende efter behov.  
Er du interesseret i at høre nærmere om os eller jobbet, så er du velkommen til at komme forbi eller kontakte ledende lægesekretær Barbara Bøttern på telefon 38 68 92 66. 
Vi ser frem til at modtage din ansøgning og dit CV elektronisk.