Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Vibeholmsvej 17, 2605 Brøndby

Ønsker du at arbejde i et stærkt fagligt fællesskab med gode kollegaer, spændende opgaver og en vigtig patientgruppe, så har vi stillingen til dig

Vi står netop og mangler en dygtig lægesekretær til Børne- og ungdomspsykisk Center i Det Ambulante Hus. Her har vi fire ambulatorier, der ser børn og unge med forskellige lidelser. Du vil komme til at arbejde på denne matrikel med benene enten i et afsnit.

Det er vigtigt for os, at:

  • Du har lyst til at hjælpe børn og unge samt deres familier gennem et forløb i Børne- og ungdomspsykiatrien
  • Du sætter en lid i at arbejde struktureret, er servicemindet og sætter samarbejde højt

Hvad kan vi tilbyde?
En arbejdsplads i udvikling hvor du, sammen med dine kollegaer, har en helt central betydning for alle patientforløb. Du styrer det administrative patientforløb og binder forløbet sammen - du har første og sidste hånd på registreringen.

Nedenstående arbejdsopgaver er i fokus:

  • Arbejde i Sundhedsplatformen herunder: håndtering af henvisninger, bookninger, indkaldelser, erklæringer, underretninger samt kvalitetssikring gennem arbejdslister.
  • Sikre at vi overholder udrednings- og behandlingsretten.
  • I samarbejde med de øvrige lægesekretærer i afsnittet, kommer du til at arbejde i front i skrankefunktionen, hvor opgaverne bl.a. er telefonpasning og modtagelse af patienter og deres familier.

Klinisk sekretariat i BUC
Du bliver en del af det Kliniske Sekretariat (KS), der består af en stor engageret lægesekretærgruppe på tværs af hele Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center (BUC) i Region H. Vi arbejder i fællesskab på at styrke lægesekretærernes arbejdsopgaver og sikre patienter, pårørende og afsnit en ensartet høj kvalitet.

KS har sekretærer fordelt på 5 matrikler (Glostrup, Det Ambulante Hus, Bispebjerg, Hillerød og Bornholm).

Der er 4 matrikelledende lægesekretærer og en sekretariatsleder, som sammen står for driften og ledelsen af KS.

Vi har et godt SP-nøglepersonsnetværk og samarbejde, og derudover skal vi til at arbejde mere fokuseret med løft af kompetencer hos alle sekretærer i KS.

Hvad forventer vi af dig?
Du er uddannet lægesekretær, og vi forestiller os, at du har kendskab til, eller interesse for psykiatrien som speciale. Derudover kan du sætte flueben ved:

Du er god til at kommunikere. Du kommunikerer respektfuldt med patienter og pårørende med fokus på deres individuelle situation. Med dine gode kommunikative egenskaber og din sans for service kan du give vores patienter den bedste start på deres forløb i ambulatoriet.

Du er god til at samarbejde. I stillingen vil du få mange samarbejdspartnere både internt og eksternt. Du er god til at formidle din monofaglige viden og erfaring, og du er samtidig god til at lytte til og inddrage dine tværfaglige kollegaers perspektiver og kompetencer.

Du er fagligt engageret. Lægesekretærens rolle og arbejdsopgaver er under stadig forandring, vi har derfor brug for en kollega, der sammen med de øvrige lægesekretærer i det Kliniske Sekretariat kan se udviklingspotentiale i vores arbejdsopgaver og arbejdsgange.

Du er nysgerrig. Du har en interesse og nysgerrighed ift. udviklingen og optimeringen af vores opgaver. Du byder ind med forslag til nye tiltage og deltager engageret i vores udvikling. Du skal også være nysgerrig på dine kolleger og dig selv, så I flytter jer som team, og altid arbejder for at skabe de bedste patientforløb.

Du er omstillingsparat. Dine arbejdsopgaver er alsidige, og du kommer til at skifte mellem flere forskellige opgaver på en arbejdsdag. Det er derfor vigtigt, at du trives med en varieret arbejdsdag, og at du er god til hurtigt at omstille dig.

Hvad tilbyder vi?

  • Gode muligheder for faglig udvikling. Hos os er det vigtigt, at du udvikler dig fagligt, derfor vil du blive lært op i alle vores funktioner.
  • Du kan sætte dit præg på arbejdsopgaverne. Som medarbejder inddrages du i vores forandringsprocesser og optimeringer af arbejdsgange – så har du forslag til ændringer, skal du endelig byde ind med dine forslag.

Ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer og ønskes besat fra 1. februar 2021 eller snarest muligt.

Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst.

Vi glæder os til at høre fra dig
Har du nogen spørgsmål, eller ønsker du at vide mere om stillingerne eller afsnittet, er du meget velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Sarah Runesten 20 52 86 14.

Søg via link senest den 5. december 2020.
Du bedes uploade CV og uddannelsesbevis sammen med din ansøgning.

Ansættelsessamtaler forventes at blive afholdt den 7. december 2020.

Om Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center 
Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center, Region Hovedstaden har 650 ansatte og består af 2 afdelinger: Afdelingen for Ambulant behandling og Afdelingen for Døgnbehandling. Den ambulante afdeling er lokaliseret på flere matrikler. Centret varetager hovedfunktion og alle specialiserede funktioner i børne- og ungdomspsykiatri. Der lægges vægt på forskning og udvikling. 

Centeret modtager børn og unge i alderen 0-17 år med alvorlige psykiske lidelser og udviklingsforstyrrelser. Personalet er sammensat af læger, psykologer, socialrådgivere, sygeplejersker og pædagoger, der indgår i tværfagligt samarbejde.
Nærmere information om Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center kan findes på BUC hjemmeside www.buc-regionh.dk

Læs og hør mere om Region Hovedstadens Psykiatri som arbejdsplads på  "Job i Psykiatrien".

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center, Region Hovedstaden
  • Kontaktperson
    Sarah Runesten
  • Adresse
    Vibeholmsvej 17, 2605 Brøndby
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-02-2021
  • Regionens jobnr.
    228164
  • Quick-nr.
    400441
  • Indrykningsdato
    20-11-2020
  • Ansøgningsfrist
    05-12-2020 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center, Region Hovedstaden
  • Adresse
    Vibeholmsvej 17, 2605 Brøndby
  • Kontaktperson
    Sarah Runesten
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-02-2021
  • Regionens jobnr.
    228164
  • Quick-nr.
    400441
  • Indrykningsdato
    20-11-2020
  • Ansøgningsfrist
    05-12-2020 (udløbet)
På baggrund af dette job

Andre job fra Region Hovedstaden der minder om dette

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

Lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator søges til Kardiologisk Afdeling, Nordsjællands Hospital – Hillerød og Frederikssund

Nordsjællands Hospital  |  Dyrehavevej 29, 3400 Hillerød
Lægesekretær

Opslået
18-06-2025

Ansøgningsfrist
29-08-2025

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

Vi søger to engagerede lægesekretærer eller sundhedsadministrative koordinatorer til Afdeling for Hjertesygdomme, Herlev Hospital

Herlev Hospital  |  Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev
Lægesekretær

Opslået
11-07-2025

Ansøgningsfrist
15-08-2025

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

Er du det rigtige sted – som sekretær?

Herlev Hospital  |  Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev
Lægesekretær

Opslået
11-07-2025

Ansøgningsfrist
18-08-2025

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

Er fællesskab din drivkraft som sekretær? Tag et kig på vores brystkræftteam

Herlev Hospital  |  Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev
Lægesekretær

Opslået
11-07-2025

Ansøgningsfrist
18-08-2025

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

Vi søger en lønkonsulent / administrativ medarbejder, der har sans for detaljen og lægger vægt på kvalitet i opgaveløsningen

Hvidovre Hospital  |  Kettegård Alle 30, 2650 Hvidovre
Lægesekretær

Opslået
25-06-2025

Ansøgningsfrist
22-07-2025