Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Blegdamsvej 58, 2100 København Ø

Applikations koordinator til udvikling og vedligeholdelse af betaling og afregning i Sundhedsplatformen

Region Hovedstaden og Region Sjælland driver den fælles elektroniske patientjournal, Sundhedsplatformen (SP). Vi vedligeholder og konfigurerer systemet selv, så det understøtter den kliniske og administrative hverdag i Danmark. Det betyder også, at vi løbende skal tilrette systemet i takt med ændrede arbejdsgange og nye nationale krav.

Har du en relevant uddannelsesmæssig baggrund, fx ingeniør indenfor sundhed og it, lægesekretær eller lign, og har du lyst til at udvikle it-løsninger til klinikerne, herunder mod på at indgå i et agilt team med såvel udviklings- som vedligeholdelsesopgaver, så er det måske dig, vi søger.

Udvikling og vedligeholdelse af Sundhedsplatformen (SP) følger agile principper i henhold til SAFe rammeværket, hvilket betyder at udvikling og forvaltning foretages med hospitalerne for bordenden i såkaldte ”Fokusområder” sv.t. Agile Release Trains.

Om arbejdsopgaverne
Som kollega vil du komme til at arbejde med:

  • Vedligeholdelse af SP i samarbejde med interessenter, herunder administrative/kliniske faglige eksperter, kollegaer fra relaterede applikationer, leverandører m.fl.
  • Udførelse af klinisk systemadministration og support (3rd level)
  • Medvirken til kvalitetssikring og test i forbindelse med ændringer i løsningen
  • Medvirken til opsamling, specificering og gennemførelse af ændringer i løsningen
  • Gennemførelse af analyser af kliniske og administrative arbejdsgange, herunder afdækning af behov for dataregistrering og rapportering

Om dig
Kan du nikke genkendende til flere af følgende:

  • Viden om den danske kontaktmodel og indsigt i SP
  • Kendskab til indberetning af SKS-koder til landspatientregistret (LPR) og andre 3. parts systemer
  • Viden om og forståelse for sammenhæng mellem udvikling, organisatorisk implementering samt drift og support
  • Erfaring med projekter og formidling af fagligt stof
  • Faglig diversitet, erfaring, motivation og vilje vægtes højt

Endvidere forventer vi at du:

  • kan arbejde selvstændigt og struktureret og tager ansvar for dine opgaver
  • har blik for detaljen og samtidig gennemskuer de store sammenhænge
  • har gode samarbejdsevner og en positiv og proaktiv tilgang til opgavehåndtering
  • har gode sprogkundskaber i dansk og engelsk, såvel i skrift som tale

Vi tilbyder:

  • Opgaver, som er meget varierede i sværhedsgrad og kompleksitet
  • Tværfagligt samarbejde mellem regioner, styrelser og hospitaler
  • Professionel og faglig kompetenceudvikling
  • Mulighed for at præge sektionens udvikling
  • En arbejdsplads med gode muligheder for at kombinere arbejdsliv og familieliv

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, og dit ansættelsessted vil være på vores kontor, Blegdamsvej 58, 2100 København Ø. Vi forventer at flytte til Borgergade 7, 2100 København Ø i Q1 2022.

Tiltrædelse snarest muligt og senest den 1. januar 2022.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionschef Anne Christmann, tlf.: 29633834, email: anne.christmann@regionh.dk.

Ansøgningsprocedure
Du søger jobbet ved at sende din ansøgning, CV samt andre relevante dokumenter gennem vores online rekrutteringssystem senest d. 31. oktober 2021.

Samtaler forventes gennemført i uge 44 & 45  

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Almen praksis - Region Hovedstaden
  • Kontaktperson
    Anne Christmann
  • Adresse
    Blegdamsvej 58, 2100 København Ø
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-01-2022
  • Regionens jobnr.
    235597
  • Quick-nr.
    418214
  • Indrykningsdato
    12-10-2021
  • Ansøgningsfrist
    31-10-2021 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Almen praksis - Region Hovedstaden
  • Adresse
    Blegdamsvej 58, 2100 København Ø
  • Kontaktperson
    Anne Christmann
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-01-2022
  • Regionens jobnr.
    235597
  • Quick-nr.
    418214
  • Indrykningsdato
    12-10-2021
  • Ansøgningsfrist
    31-10-2021 (udløbet)
På baggrund af dette job

Andre job fra Region Hovedstaden der minder om dette

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

En sekretær til at gøre os endnu stærkere

Hvidovre Hospital  |  Kettegård Alle 30, 2650 Hvidovre
Lægesekretær

Opslået
28-04-2025

Ansøgningsfrist
18-05-2025

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

Vi søger en sekretær til klinik 1, som elsker teamwork og styrken i samarbejdet

Herlev Hospital  |  Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev
Lægesekretær

Opslået
13-05-2025

Ansøgningsfrist
22-05-2025

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

Sundhedsadministrativ kollega søges til vores ambulatorium for større børn, Børne- og Ungdomspsykiatrien (BUC), Bispebjerg

Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center, Region Hovedstaden  |  Bispebjerg Bakke 30, 2400 København NV
Lægesekretær

Opslået
05-05-2025

Ansøgningsfrist
20-05-2025

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

Er du klar til at gøre en forskel?

Herlev Hospital  |  Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev
Lægesekretær

Opslået
13-05-2025

Ansøgningsfrist
22-05-2025

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

I Afdelingen for Urinvejssygdomme på Gentofte Hospital søger vi en ny kollega.

Gentofte Hospital  |  Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev
Lægesekretær

Opslået
13-05-2025

Ansøgningsfrist
13-06-2025