Region Hovedstaden
Blegdamsvej 58, 2100 København Ø
Applikations koordinator til udvikling og vedligeholdelse af betaling og afregning i Sundhedsplatformen
Region Hovedstaden og Region Sjælland driver den fælles elektroniske patientjournal, Sundhedsplatformen (SP). Vi vedligeholder og konfigurerer systemet selv, så det understøtter den kliniske og administrative hverdag i Danmark. Det betyder også, at vi løbende skal tilrette systemet i takt med ændrede arbejdsgange og nye nationale krav.
Har du en relevant uddannelsesmæssig baggrund, fx ingeniør indenfor sundhed og it, lægesekretær eller lign, og har du lyst til at udvikle it-løsninger til klinikerne, herunder mod på at indgå i et agilt team med såvel udviklings- som vedligeholdelsesopgaver, så er det måske dig, vi søger.
Udvikling og vedligeholdelse af Sundhedsplatformen (SP) følger agile principper i henhold til SAFe rammeværket, hvilket betyder at udvikling og forvaltning foretages med hospitalerne for bordenden i såkaldte ”Fokusområder” sv.t. Agile Release Trains.
Om arbejdsopgaverne
Som kollega vil du komme til at arbejde med:
- Vedligeholdelse af SP i samarbejde med interessenter, herunder administrative/kliniske faglige eksperter, kollegaer fra relaterede applikationer, leverandører m.fl.
- Udførelse af klinisk systemadministration og support (3rd level)
- Medvirken til kvalitetssikring og test i forbindelse med ændringer i løsningen
- Medvirken til opsamling, specificering og gennemførelse af ændringer i løsningen
- Gennemførelse af analyser af kliniske og administrative arbejdsgange, herunder afdækning af behov for dataregistrering og rapportering
Om dig
Kan du nikke genkendende til flere af følgende:
- Viden om den danske kontaktmodel og indsigt i SP
- Kendskab til indberetning af SKS-koder til landspatientregistret (LPR) og andre 3. parts systemer
- Viden om og forståelse for sammenhæng mellem udvikling, organisatorisk implementering samt drift og support
- Erfaring med projekter og formidling af fagligt stof
- Faglig diversitet, erfaring, motivation og vilje vægtes højt
Endvidere forventer vi at du:
- kan arbejde selvstændigt og struktureret og tager ansvar for dine opgaver
- har blik for detaljen og samtidig gennemskuer de store sammenhænge
- har gode samarbejdsevner og en positiv og proaktiv tilgang til opgavehåndtering
- har gode sprogkundskaber i dansk og engelsk, såvel i skrift som tale
Vi tilbyder:
- Opgaver, som er meget varierede i sværhedsgrad og kompleksitet
- Tværfagligt samarbejde mellem regioner, styrelser og hospitaler
- Professionel og faglig kompetenceudvikling
- Mulighed for at præge sektionens udvikling
- En arbejdsplads med gode muligheder for at kombinere arbejdsliv og familieliv
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, og dit ansættelsessted vil være på vores kontor, Blegdamsvej 58, 2100 København Ø. Vi forventer at flytte til Borgergade 7, 2100 København Ø i Q1 2022.
Tiltrædelse snarest muligt og senest den 1. januar 2022.
Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionschef Anne Christmann, tlf.: 29633834, email: anne.christmann@regionh.dk.
Ansøgningsprocedure
Du søger jobbet ved at sende din ansøgning, CV samt andre relevante dokumenter gennem vores online rekrutteringssystem senest d. 31. oktober 2021.
Samtaler forventes gennemført i uge 44 & 45
Fakta
- Arbejdssted
Almen praksis - Region Hovedstaden -
Kontaktperson
Anne Christmann - Adresse
Blegdamsvej 58, 2100 København Ø - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-01-2022 - Regionens jobnr.
235597 - Quick-nr.
418214 - Indrykningsdato
12-10-2021 -
Ansøgningsfrist
31-10-2021 (udløbet)
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Almen praksis - Region Hovedstaden - Adresse
Blegdamsvej 58, 2100 København Ø -
Kontaktperson
Anne Christmann - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-01-2022 - Regionens jobnr.
235597 - Quick-nr.
418214 - Indrykningsdato
12-10-2021 -
Ansøgningsfrist
31-10-2021 (udløbet)
Andre job fra Region Hovedstaden der minder om dette
-
En sekretær til at gøre os endnu stærkere
Hvidovre Hospital | Kettegård Alle 30, 2650 Hvidovre
LægesekretærOpslået
28-04-2025Ansøgningsfrist
18-05-2025 -
Vi søger en sekretær til klinik 1, som elsker teamwork og styrken i samarbejdet
Herlev Hospital | Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev
LægesekretærOpslået
13-05-2025Ansøgningsfrist
22-05-2025 -
Sundhedsadministrativ kollega søges til vores ambulatorium for større børn, Børne- og Ungdomspsykiatrien (BUC), Bispebjerg
Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center, Region Hovedstaden | Bispebjerg Bakke 30, 2400 København NV
LægesekretærOpslået
05-05-2025Ansøgningsfrist
20-05-2025 -
Er du klar til at gøre en forskel?
Herlev Hospital | Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev
LægesekretærOpslået
13-05-2025Ansøgningsfrist
22-05-2025 -
I Afdelingen for Urinvejssygdomme på Gentofte Hospital søger vi en ny kollega.
Gentofte Hospital | Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev
LægesekretærOpslået
13-05-2025Ansøgningsfrist
13-06-2025