Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Borgmester Ib Juuls vej 101, 2730 Herlev

Brænder du for god telefonservice og at skabe de bedste patientforløb i det bedste arbejdsmiljø?

Brænder du for god telefonservice og at skabe de bedste patientforløb i det bedste arbejdsmiljø?

Vil du være med til at gøre en forskel for vores samarbejdspartnere i vores centralvisitation MIDT og vores for vores patienter i kørselskontor MIDT? Så har du nu mulighed for at blive en del af et fantastisk team af dygtige sekretærer i Herlev akutmodtagelse.

Du vil være med til at sikre høj service samt at vores patienter får en god start på deres behandlingsforløb. Du bliver en del af et stærkt fagligt og socialt team, der brænder for at levere god service.

Hvorfor skal du vælge os?

Udvikling til den enkelte. Vi sørger løbende for, at du er godt klædt på til at varetage dine arbejdsopgaver. Vi har et formaliseret introduktions- og oplæringsforløb, hvor du vil blive fulgt af vores faglige mentor det første år.  Vi har et struktureret kompetenceudviklingsprogram med lønaftale i forhold til indplacering på kompetenceniveauer. Vi har indgået et samarbejde med Center for Offentlig Kompetenceudvikling (COK) og har udviklet et formelt kompetencegivende forløb, der klæder akutmodtagelsens lægesekretærer på til fremtidens opgaver. Forløbet tager udgangspunkt i tre moduler fra Sundhedskommunomuddannelsen, som vi har skræddersyet til vilkår, behov og praksis i akutmodtagelsen. 

Omstillingsparate og medinddragende ledere. Vi er nysgerrige på vores medarbejderes observationer og forslag til ændringer, og vi prioriterer at inddrage medarbejderne i vores forandringsprocesser og optimeringer af arbejdsgange.

At blive del af et stærkt fagligt team. Vi vægter et godt arbejdsmiljø med en god og konstruktiv omgangstone højt. Vi holder faste morgenmøder og personalemøder. Vi arbejder for åben dialog, hvor ledelse og medarbejdere sparrer og udveksler ideer med hinanden.

Hvad forventer vi af dig?

At du kan arbejde i SP. At du har kendskab til visitation af akutte patientforløb samt patientrettigheder og  gældende regler og lovgivning for siddende patienttransporter.

Vi ønsker en kollega, der kan sætte kryds ved følgende:

  • Du er fagligt dygtig og god til at sætte dig ind i nye systemer og arbejdsgange
  • Du er serviceminded
  • Du er udadvendt, og sætter en ære i at give vores patienter den bedste start på deres behandlingsforløb
  • Du kan lide en uforudsigelig hverdag, der er alt andet end rutinepræget.
  • Du er omstillingsparat. Du kan skifte tempo, når der er behov for det, og du har en rolig udstråling og kan bevare et godt overblik, også når vi har travlt
  • Du forstår og taler flydende engelsk

Hvad er dine arbejdsopgaver?

Efter at du har gennemgået et grundigt introduktions- og oplæringsprogram, vil du komme til at arbejde med flere forskellige sekretærfunktioner.

Dine primære arbejdsfunktioner vil være i vores to callcentre - CVI MIDT(centrale visitation) og vores kørselskontor MIDT, hvor du vil have ansvaret for:

  • Telefonvisitation af akutte indlæggelser
  • Fordeling af akutte og elektive henvisninger til Herlev og Gentofte Hospital
  • Registrering af patientdata og kvalitetssikring af det administrative forløb
  • Visitering af transport til ambulante patienter

Ansøgningsfrist og ansættelsesvilkår

Vi tilbyder en ansættelse i en fast stilling på 32-37 timer i dagvagter i dagstid i tidsrummet mellem kl. 07.45-17.00

Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst.

Stillingen er til besættelse pr. 1.11.2024 eller efter aftale.

Send os din ansøgning senest d. 3.10.2024 kl. 12, men gerne før, da vi indkalder til samtaler løbende.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Pernille Fris Kriegsbaum Stender på pernille.kriegsbaum.stender@regionh.dk

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Herlev Hospital
  • Kontaktperson
    Pernille Kriegsbaum Stender
  • Adresse
    Borgmester Ib Juuls vej 101, 2730 Herlev
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-11-2024
  • Regionens jobnr.
    258352
  • Quick-nr.
    467470
  • Indrykningsdato
    19-09-2024
  • Ansøgningsfrist
    03-10-2024 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Herlev Hospital
  • Adresse
    Borgmester Ib Juuls vej 101, 2730 Herlev
  • Kontaktperson
    Pernille Kriegsbaum Stender
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-11-2024
  • Regionens jobnr.
    258352
  • Quick-nr.
    467470
  • Indrykningsdato
    19-09-2024
  • Ansøgningsfrist
    03-10-2024 (udløbet)
På baggrund af dette job

Andre job fra Region Hovedstaden der minder om dette

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

Drømmer du om at have en nøglerolle i børne- og ungdomspsykiatrien som sundhedsadministrativ koordinator/lægesekretær? Så se her!

Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center, Region Hovedstaden  |  Sydvestvej 102, 2600 Glostrup
Lægesekretær

Opslået
05-05-2025

Ansøgningsfrist
25-05-2025

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

GENOPSLAG Spændende stilling i Visitationen, Afdeling for Led- og Knoglekirurgi, Gentofte Hospital.

Gentofte Hospital  |  Gentofte Hospitalsvej 8, 2. sal, 2900 Hellerup
Lægesekretær

Opslået
19-05-2025

Ansøgningsfrist
10-06-2025

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

Søger du nye udfordringer? - Lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator med mod på kirurgisk speciale søges

Herlev Hospital  |  Borgmester Ib Juuls vej 1, 2730 Herlev
Lægesekretær

Opslået
16-05-2025

Ansøgningsfrist
16-06-2025

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

Sundhedsadministrativ kollega søges til vores ambulatorium for større børn, Børne- og Ungdomspsykiatrien (BUC), Bispebjerg

Børne- og Ungdomspsykiatrisk Center, Region Hovedstaden  |  Bispebjerg Bakke 30, 2400 København NV
Lægesekretær

Opslået
05-05-2025

Ansøgningsfrist
20-05-2025

Jobbet ligger i Region Hovedstaden

Uddannet lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator søges til stilling i Akutmodtagelsen, Hvidovre Hospital

Hvidovre Hospital  |  Kettegård Alle 30, 2650 Hvidovre
Lægesekretær

Opslået
07-05-2025

Ansøgningsfrist
22-05-2025